P-in-P Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Det er voldsomt til krig det har blitt mellom TT og Lian... Nå har nå Lian bedre kval og alt det, men kommer det til design synes jeg (ikke vert å bynde å krangle på det for det var MIN mening!!!) at TT kommer best ut! Hvis du skal kjøpe et TT kabinett må du fort ut med 1800 inkl. frakt og da skal du være heldig hvis du får tak i PSU sterk nok til et standard system nå i dag (med mindre du vil finne en brukt da...) Edit: glem det med pris - TT har nå et par "billige" også da Endret 29. desember 2003 av P-in-P Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Jeg skal kjøpe meg TT Xaser 3 (V2000A)[ALUMINIUM] da veier kabinettet den nette vekt av 8.5 kg. (det er ikke dårlig tatt i betraktning av at det er utvidet atx (E-atx) Syntes kabissene til TT er fete NESTEN alle mann. (V2000A) har vunnet en god del tester p.g.a. kjøleløsningene. Kabinettet nevnt over (V2000A) koster 1800 Spenn, og dette er det dyreste du får tak i fra TT Du kan få kabinetter fra 900 kroner og oppover. (TT) Endret 27. oktober 2004 av Gundersen Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg tror at Lian Li og TT har omtrent samma kvalitet på kabbissene sine (ihvertfall i forhold til tester og andre kommentarer JEG har lest) Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Thermaltake er så fjortiss at det er helt jævlig Lenke til kommentar
barvini Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ikke helt ny topic da!! Han har sikket kjøpt seg et kabinett for lengst! Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hmm... Thermaltake kabinett altså? Også er det ingen som har nevnet det peneste av dem alle? Thermaltake Tsunami: Stille og pent Test av Tsunami. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hmm... Thermaltake kabinett altså? Også er det ingen som har nevnet det peneste av dem alle? Thermaltake Tsunami: Stille og pent Test av Tsunami. Det er jo det peneste kabinettet Tt har lagd! Liker ikke slike ferdig-modda über 'fjortiss' kabinett (som de kaller det). Liker personlig stilrene og ganske diskrete kabinett. Som dette og dette! Lenke til kommentar
klikko Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg tror at Lian Li og TT har omtrent samma kvalitet på kabbissene sine (ihvertfall i forhold til tester og andre kommentarer JEG har lest) helt, helt feil Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Lian Li er jo en del bedre kvalitet da. og etter min mening MYE bedre design Lenke til kommentar
klikko Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Lian Li er jo en del bedre kvalitet da.og etter min mening MYE bedre design samma her.... hadde et thermaltake før jeg nylig kjøpte meg ett lian li 6277..... og forskjellen er syk Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 jeg syns Lian Li ser jævli smoooothe ut . jeg ville heller kjøpt det Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Lian Li er jo en del bedre kvalitet da.og etter min mening MYE bedre design Helt enig. Er også enig at Tsunami er det beste TT har lagd, den uten vindu vel å merke, selv om Cooler Master WaveMaster er bedre Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Lian Li er jo en del bedre kvalitet da.og etter min mening MYE bedre design Helt enig. Er også enig at Tsunami er det beste TT har lagd, den uten vindu vel å merke, selv om Cooler Master WaveMaster er bedre Men den har jo bare 80mm vifter Mye bedre med 120mm vifter foran og bak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå