MRYI636E Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Heisann, jeg spiller GTA 5 med litt over 100 i fps greit.. men etter en stund begynner spillet å hakker/fps dropper, spesielt da jeg er i trafikken inne på spillet. PC Speccs: - CPU: Intel Core i7 6700 @ 3.40 GHz - RAM: 8 GB - Skjermkort: NVIDIA GeForce GTX 1060 6 GB Pcen er relativt ny, og alt av updates skal være i orden. Forslag? Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Hvor mye ram har du dedikert til spillet? Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 (endret) 8GB ram var litt lite synes jeg. Du trenger ~4 GB ram bare for å kjøre maskinen, Med Chrome så er jeg oppe på 6.6gb ram i bruk. Så jeg tror du må enten skaffe deg 8gb mer ram, eller skru av ALT du ikke trenger som kjører i bakgrunnen mens du spiller. edit: Testet det selv, og du har for lite RAM. Dette med en restartet maskin. Endret 17. september 2017 av Janzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå