Hxn Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Hei! Er det noen her som har kjennskap til NextGenTel sine IPTV-bokser? Mer spesifikt Cisco ISB2201? Slik jeg har forstått det så benyttes det Multicast. Er det mulig å koble seg på strømmene med en PC? Eller benytter man en kryptert protokoll på et slags vis, slik at det kun er IPTV-boksen som er i stand til å ta imot TV? Mvh Hx Lenke til kommentar
Hxn Skrevet 16. september 2017 Forfatter Del Skrevet 16. september 2017 Jeg får til å koble meg på et "scramblet" utgave av signalet jeg ser på TV-boksen. Jeg klarer altså å koble meg på strømmen, men det er tydeligvis kryptert eller det er noe feil med codecen. Noen som har idé til hvordan dette kan løses? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Kanalene er nok krypterte. Kjenner ikke løsningen de har, og hvorvidt det i teorien kan være mulig via å benytte CAM i kortleser på pc-en. 1 Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Kan man koble til en wifi usb dongle på denne? Gidder ikke dra nettverkskabel i hele huset frem til dekoder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå