Olavet Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Prøver å hjlpe sønnen min med å løse følgende melding: "Koble til DUALSHOCK 4 med USB-kabelen og trykk deretter PS knappen. Meldingen kom helt plutselig. Jeg har slått wifi av og på. Jeg har endret på Input på Tv'en. Jeg har sågar tatt ut og "blåst på" et kort fra innsiden av konsollen (fjernet topplokket og skrudde ut et kort). har forsøkt å å lade kontrollen på en mobillader. Det lyser lyseblått når PS knappen trykkes. Tipps motas med takknemlighet. Mvh pappa Olav Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Men får du kontrollen til å virke med kabelen i?Det finnes noen "USB" kabler hvor de inni kun er koblet med strømlederne, så de fungerer kun som en ladekabel og sender ikke data.Prøv først med en annen USB-kabel rett i PS4 og trykk på PS-Knappen.Det første du skal lete etter er at kontrolleren fungerer når den er kablet i selve PS4. Hvis du ikke får det til, er det ikke et wifiproblem.Derfor anbefaler jeg å prøve en USB-kabel du vet kan overføre data, med sikkerhet.Som nevnt har jeg et par "lade-USB-kabler" som kun leder strøm og ikke annet. De fungerer ikke å parre kontroller og PS4 med. 1 Lenke til kommentar
Olavet Skrevet 24. september 2017 Forfatter Del Skrevet 24. september 2017 Men får du kontrollen til å virke med kabelen i? Det finnes noen "USB" kabler hvor de inni kun er koblet med strømlederne, så de fungerer kun som en ladekabel og sender ikke data. Prøv først med en annen USB-kabel rett i PS4 og trykk på PS-Knappen. Det første du skal lete etter er at kontrolleren fungerer når den er kablet i selve PS4. Hvis du ikke får det til, er det ikke et wifiproblem. Derfor anbefaler jeg å prøve en USB-kabel du vet kan overføre data, med sikkerhet. Som nevnt har jeg et par "lade-USB-kabler" som kun leder strøm og ikke annet. De fungerer ikke å parre kontroller og PS4 med. Hei. Tipset ditt vare meget godt. Jeg fant riktig kabel og kom meg videre med oppsettet med spilleren. Det hadde jeg aldri tenkt på. Støtte på nye feilmeldinger og har levert den tilbake til Elkjøp som garantisak. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå