QZUZOWR4 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Den gamle mølla og elva. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Godt komponert naturlandskap med Stedje mølle. Jeg kunne tenkt meg en versjon i s/h også. Du har gode bilder, men få kommentarer. Prøv å være litt mer aktiv i kommentarfeltet nå som vår felles venn Roar har forlatt oss på det området. Bildekritikken her trenger slike som deg. God helg! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Virkelig dejligt motiv her god skarphed vh Suss Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Enig med Gunnar! Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 Takker så mye for gode kommentarer til Gunnar, Suss og Fredrik. Gunnar du har helt rett jeg skal begynne å skrive kommentarer, hvis en skal få så må en gi også. Har laget en svart hvitt noe jeg ikke har så mye erfaring med. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Det fungere også i sort hvidt..men jeg er mest til farver..dejligt sted vh Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg