Per Magus Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 > bagatellmessig plukking på formuleringer Det har noe med kompetanse. Min erfaring er at folk som skriver slurvete også er slurvete i sine meninger – og du presterer skrivefeil i nær sagt hvert eneste innlegg. Jeg krangler ikke, jeg bare forklarer hvorfor jeg har rett. Lenke til kommentar
Fritjof Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Kanskje litt mindre relevant til artikkelen, men.... Hvis vi ser bort fra egen ære og eventuelt penger så finnes det en god taktikk for å få noe gjennomført noe, å snike inn nye tanker hos de med makt til å gjennomføre slik at de tror at de har funnet på det selv. "Eierskap" til en idé betyr mye for motivasjon. Trasig å oppleve at sjefen får all ære og kanskje inntekter på din idé, men hvis målet f.eks. er å redde verden er det vel bedre at noe blir gjort enn at en selv skal nyte seierens frukter helt ut, når det er for seint? Nå kan mine tidligere sjefer lure på, nå..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå