borchgrevink Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Med den nye løsningen spiller det ikke lenger noen rolle hvilken av Ethernet-portene på hjemmesentralen du bruker til TV, så plugg mottakerboksen rett inn i ett eget uttak på sentralen. Så plugger du ruteren din inn i ett av de andre Ethernet-uttakene (ikke plugg TV-mottakeren inn i din egen ruter). Stemmer dette? Funker vel kanskje ikke hvis den står i bridge? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Er det mange som fortsatt venter på ny dekoder fra Altibox, men ikke fått det ennå? Vi bestilte oppgradering til 500/500 for et år siden, og fikk ny hjemmesentral, men deretter har vi ikke hørt noe fra dem. Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Er det mange som fortsatt venter på ny dekoder fra Altibox, men ikke fått det ennå? Vi bestilte oppgradering til 500/500 for et år siden, og fikk ny hjemmesentral, men deretter har vi ikke hørt noe fra dem. hva med å ta kontakt og spørre leverandør om status? tipper de vet mer enn den generelle forumbruker... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Bruk HUAWEI EC-6108V9A eller EC-6108 (Samme boks som Q22) De virker på min Samsung 78 SUHD 4K TV KS9005. Får du tilbakeknappen til å virke? Valgte 6108, og får den ikke til å virke. Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) Driver å tester en Q9FN 2018 modell men sliter med å få Altibox dekoderen (Q22) til å vise i 4K,når jeg prøver å velge 4K ut på dekoderen så får jeg bare at "oppløsningen støttes ikke på din tv" ......På Xbox One X så fungerer 4K tilkobling uten problemer? Har testa 2 forskjellige HDMI kabler også.Noen tips? Edit: Har Zyxel2812 sentralen ,kan det ha noe å si? Endret 31. august 2018 av Blu-Boss Lenke til kommentar
deleder Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Driver å tester en Q9FN 2018 modell men sliter med å få Altibox dekoderen (Q22) til å vise i 4K,når jeg prøver å velge 4K ut på dekoderen så får jeg bare at "oppløsningen støttes ikke på din tv" ...... På Xbox One X så fungerer 4K tilkobling uten problemer? Har testa 2 forskjellige HDMI kabler også. Noen tips? Edit: Har Zyxel2812 sentralen ,kan det ha noe å si? Prøvd annen HDMI-port på TV-en? Resatt dekoderen? Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Har prøvd annen HDMI port men kun restart av dekoderen....ikke tilbake satt til fabrikk instillinger ? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Har prøvd annen HDMI port men kun restart av dekoderen....ikke tilbake satt til fabrikk instillinger ? Ville prøvd det. Nå finnes det vel ingen HDR-kanaler, men det kan hende du må aktivere det under TV-ens innstillinger. Usikker på hvordan det er på siste Samsung-modell, men tidligere hadde ikke alle inngangene støtte for HDR. Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Ville prøvd det. Nå finnes det vel ingen HDR-kanaler, men det kan hende du må aktivere det under TV-ens innstillinger. Usikker på hvordan det er på siste Samsung-modell, men tidligere hadde ikke alle inngangene støtte for HDR. Nå tenkte jeg på 4K oppkobling,ikke HDR....har kun en 4K kanal men de vanlige kanalene skal jo også få litt bedre bilde med 4K oppsett. Det merkelige er at jeg får ikke valgt for eksempel 720p heller,samme ulogiske melding....dekoderen er låst til 1080p Lenke til kommentar
deleder Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Jeg vet ikke om HDR-portene også støtter HDCP 2.2, og om de andre ikke gjør det. Lite å tape på å prøve i alle fall Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Jeg vet ikke om HDR-portene også støtter HDCP 2.2, og om de andre ikke gjør det. Lite å tape på å prøve i alle fall HDR portene?? Skjønte ikke hva du mente med hele den linja der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå