Gå til innhold

Hva er dette?


Solidous

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har i det siste fått striper over hele skjermen som kommer og går.. de kan plutselig dukke opp over hele skjermen, og alt ser plutselig rosa ut..

 

Ser slik ut: http://home.online.no/~kaijohan/Skjerm%201.JPG

 

Men, ser ut til at hvis jeg flytter litt på maskinen forsvinner det.. vet ikke om det er tilfeldig.

 

Er dette en dårlig kontakt ett sted eller et driverproblem?

skjekk kabelen fra skjermen din.. det er vel ca 7 eller 8 pins der.. hver av dem lever en farge.. altså rgb.. hvis en av dem er skadet vil det bli vist mer av denene fargen enn de andre.. skjekk den kabelen står i ordentlig . det

Lenke til kommentar
Det er snakk om en bærbar, men jeg skrudde den opp og trykket litt forsiktig rundt skjermkortet.. det hjalp desverre ingenting :(

 

Blir nok nødt til å sende den inn.. Noen som har erfaringer på hvor raske Komplett.no er på returer av slike ting?

jeg trur faktisk at bærbare blir testen overfladisk hos komplett og om det seriøse feil sendes den helt til sandefjord hvor hovedsentralen er.

dette kan ta opptil maks 2 uker regner jeg med

hvis datan er ny.. hev heller kjøpet du

og finn noe bedre

Lenke til kommentar
Det er snakk om en bærbar, men jeg skrudde den opp og trykket litt forsiktig rundt skjermkortet.. det hjalp desverre ingenting :(

 

Blir nok nødt til å sende den inn.. Noen som har erfaringer på hvor raske Komplett.no er på returer av slike ting?

jeg trur faktisk at bærbare blir testen overfladisk hos komplett og om det seriøse feil sendes den helt til sandefjord hvor hovedsentralen er.

dette kan ta opptil maks 2 uker regner jeg med

hvis datan er ny.. hev heller kjøpet du

og finn noe bedre

Tøys, erfaringene jeg har, og mange her på forumet, er at det går mye raskere enn to uker. Du bør nok klare det på en uke. Hvis du forklarer at det haster og godsnakker litt kan du nok få dem til å gjøre det raskere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...