Solidous Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har i det siste fått striper over hele skjermen som kommer og går.. de kan plutselig dukke opp over hele skjermen, og alt ser plutselig rosa ut.. Ser slik ut: http://home.online.no/~kaijohan/Skjerm%201.JPG Men, ser ut til at hvis jeg flytter litt på maskinen forsvinner det.. vet ikke om det er tilfeldig. Er dette en dårlig kontakt ett sted eller et driverproblem? Lenke til kommentar
hce Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Dårlig kontakt et eller annet sted hvis det blir fint hvis du flytter på maskinen. Prøv å trykk litt mellom skjermen og tastaturet. Eventuelt hvis du kan; åpne opp maskinen og se over kontaktene inni. Lenke til kommentar
Solidous Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Jepp, er nok det..når jeg trykker mellom tastaturet og skjermen endrer mønsteret seg.. blir vel å sende den inn da Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har i det siste fått striper over hele skjermen som kommer og går.. de kan plutselig dukke opp over hele skjermen, og alt ser plutselig rosa ut.. Ser slik ut: http://home.online.no/~kaijohan/Skjerm%201.JPG Men, ser ut til at hvis jeg flytter litt på maskinen forsvinner det.. vet ikke om det er tilfeldig. Er dette en dårlig kontakt ett sted eller et driverproblem? skjekk kabelen fra skjermen din.. det er vel ca 7 eller 8 pins der.. hver av dem lever en farge.. altså rgb.. hvis en av dem er skadet vil det bli vist mer av denene fargen enn de andre.. skjekk den kabelen står i ordentlig . det Lenke til kommentar
Solidous Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Det er snakk om en bærbar, men jeg skrudde den opp og trykket litt forsiktig rundt skjermkortet.. det hjalp desverre ingenting Blir nok nødt til å sende den inn.. Noen som har erfaringer på hvor raske Komplett.no er på returer av slike ting? Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det er snakk om en bærbar, men jeg skrudde den opp og trykket litt forsiktig rundt skjermkortet.. det hjalp desverre ingenting Blir nok nødt til å sende den inn.. Noen som har erfaringer på hvor raske Komplett.no er på returer av slike ting? jeg trur faktisk at bærbare blir testen overfladisk hos komplett og om det seriøse feil sendes den helt til sandefjord hvor hovedsentralen er. dette kan ta opptil maks 2 uker regner jeg med hvis datan er ny.. hev heller kjøpet du og finn noe bedre Lenke til kommentar
Solidous Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Ja jeg kan jo heve kjøpet..men har lyst på samme maskinen, og det er bare Komplett som selger de foreløpig.. Men jeg kan vel heve kjøpet, og så bestille samme maskin på nytt? Det burde ihvertfall går fortere. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det er snakk om en bærbar, men jeg skrudde den opp og trykket litt forsiktig rundt skjermkortet.. det hjalp desverre ingenting Blir nok nødt til å sende den inn.. Noen som har erfaringer på hvor raske Komplett.no er på returer av slike ting? jeg trur faktisk at bærbare blir testen overfladisk hos komplett og om det seriøse feil sendes den helt til sandefjord hvor hovedsentralen er. dette kan ta opptil maks 2 uker regner jeg med hvis datan er ny.. hev heller kjøpet du og finn noe bedre Tøys, erfaringene jeg har, og mange her på forumet, er at det går mye raskere enn to uker. Du bør nok klare det på en uke. Hvis du forklarer at det haster og godsnakker litt kan du nok få dem til å gjøre det raskere. Lenke til kommentar
Solidous Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Ok.. Veit ikke helt om jeg bør heve kjøpet og bestille en ny, eller sende denne inn til rep. Er vel kanskje like greit å fikse denne. Skal høre med Komplett i morra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå