studenten1993 Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Hei. Jeg har et studiekrav som jeg sliter med, og kunne gjerne trengt litt hjelp eller svar Fra oppgave 5 av sliter jeg litt, men hjelp meg gjerne med de ovenfor også Oppgaver til studiekrav 1, oppgavevarianten. (1).pdf Lenke til kommentar
Husam Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Du må nok være litt mer konkret når det gjelder hva du har prøvd selv, og hvorfor du sitter fast i oppgaven. Jeg tviler på at det er noen her som gidder å gjøre hele leksa di. Lenke til kommentar
studenten1993 Skrevet 15. september 2017 Forfatter Del Skrevet 15. september 2017 Jeg ønsker bare hint til hvordan jeg kan forstå. Jeg sliter veldig med dette faget Lenke til kommentar
Husam Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Det eneste du trenger å kunne for å løse oppgave 5 er å vite hva en isokvant, grenseproduktivitet og marginal teknisk substitusjonsrate er, i tillegg til litt veldig enkel matematikk. Jeg tipper du finner alt det i læreboka eller forelesningsnotatene dine. Så får du heller spørre om det er noen detaljer du lurer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå