~~Undertaker~~ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei.. Jeg vet at for noen MMORPGS så kan man kjøpe sånne "ring kontant" kort (spilletid), sånt at man slipper å betale med bankkort! Men er det mulig å skjøpe slike kort i Norge? Og hvis ja, for hvilke MMORPGS og hvor? Takker for alle svar og innlegg! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 tror ikke det.. men jeg er ikke sikker da.... Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det eneste spillet jeg kan tenke meg at det er til, er til Everquest, har sett gaming cards for det men er ikke sikker på om det er tilgjengelig i Norge. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Vet dere om de kommer til å selge slike kort for World of WArcraft ? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Vet det finnes slike til Planetside, men det må du bestille ifra Akersmic. Har aldri sett noe slikt i en butikk. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har sett at de har solgt slike kort i Norge, ja. Kan ikke huske til hvilke spill, men mener jeg har sett for EverQuest og AO, i hvert fall. Om noe slik vil mvære tilgengelig i Norge til WoW, vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Tviler litt på et det vil være tilgjengelig rett fra begynnelsen, men etter hvert er det ikke umulig at vi vil se dem. Men hvorvidt sånt vil være tilgjengelig i Norge er, som de ovenfor sier, vanskelig å forutse. Det er som regel bare de som har stor kundebase fra før og de som er desperate som har slike ordninger WoW vil klare seg fint med bare de kundene som har vanlige kredittkort. Det hele vil komme ann på billing systemet.. Jeg har sett mye ræva i det departementet. Vi får håpe Blizzard vet hva de driver med her og. Synes du tar dine sorger litt på forskudd når det gjelder WoW i allefall Hvorfor kan du ikke bruke kredittkort forresten? Endret 8. desember 2003 av Blodhemn Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg er 17 år gammel (et helt år til jeg er 18), har synnsykt lyst på en MMORPG, men ikke **** at jeg spør foreldre om jeg kan låne kredittkortet deres så jeg kan betale 100 kr i måneden til et data-spill... De forstår det ikke og i tillegg er de VELDIG usikre på det med sikkerhet og betaling online! Jeg vil mer enn gjerne gi dem 100 kr (jeg jobber) hvert måned men det hjelper ikke når jeg må si hvor pengene skal ... Et lite spørsmål... Kan man som en 17-åring åpne en eller annen type kort som kan brukes til å betale MMORPGS? (tror jeg vet svaret... ) Går det an å bestille slike kort på nettet eller kjøpe forhåndsbetalt kreditt eller noe i den duren... sånt at man slipper kontinuerlig avgift... ------------------------------- Kom igjen folkens jeg er snart tom for spørsmål... Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Off-topic... Betyr dette at de fleste som spiller mmorpg er over 18? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Et lite spørsmål... Kan man som en 17-åring åpne en eller annen type kort som kan brukes til å betale MMORPGS? Du kan bruke pay-pal i de fleste MMORPG spill. Iaf Anarchy Online(= Endret 8. desember 2003 av Strupstad Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tror Spiderman har for Anarchy Online. Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Off-topic... Betyr dette at de fleste som spiller mmorpg er over 18? Tja... De fleste er vel over 18 skulle jeg tro. Men det er mange som oppfører seg som fjortisser der. Unger som lett får tilgang til mamma og pappas kredittkort er også som regel kanskje litt bortskjemte. Bortskjemte unger eier ikke folkeskikk. Ah. jeg elsker generalisering Om spillerne virkelig er 14 eller 40 år det skal jeg ikke spekulere noe særlig i Ikke forvent deg et voksent playerbase over hele fjøla. Til Topicstarter: Du kan be foreldrene dine åpne en ny konto og sette visa/mastercard på den. En konto som bare det absolutte nødvendige av penger er på. Før eller siden må dine foreldre også bite i det sure eplet. Handling med kort over nett blir mer og mer vanlig. Hvis du er snill og grei så går det nok bra Jul er det også snart Endret 9. desember 2003 av Blodhemn Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg fant gaming cards for anrachy online på www.dvdhuset.no Spillet kan også lastes ned gratis så det er pluss.... Eventuelt får jeg se hva jeg klare å få til med foreldrende mine Takker for alle svar!!! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Til Topicstarter: Du kan be foreldrene dine åpne en ny konto og sette visa/mastercard på den. En konto som bare det absolutte nødvendige av penger er på. Før eller siden må dine foreldre også bite i det sure eplet. Handling med kort over nett blir mer og mer vanlig. Hvis du er snill og grei så går det nok bra Jul er det også snart VISA er 18 års grense da.. Lenke til kommentar
Heimdal Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 nei, man kan få visa før man er 18, men da tror eg begge dine foreldre må være med i bankwen å skrive under på noen papirer. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 jeg har oxo sett sånne "gaming cards" for Anarchy online... Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Til Topicstarter: Du kan be foreldrene dine åpne en ny konto og sette visa/mastercard på den. En konto som bare det absolutte nødvendige av penger er på. Før eller siden må dine foreldre også bite i det sure eplet. Handling med kort over nett blir mer og mer vanlig. Hvis du er snill og grei så går det nok bra Jul er det også snart VISA er 18 års grense da.. Mente at foreldrene åpner konto og at foreldrene setter kort på den.. og at de lar pjokken få styre med det som han vil Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 jeg har oxo sett sånne "gaming cards" for Anarchy online... hvor får jeg tak i det? Lenke til kommentar
Taggi Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Må vel bare ha fast inntekt + foreldres underskrift for å få VISA.. men er vel bare å spørre venner, alltid noen som har kredittkort..Noen spill bla DAOC tar også VISA electron (ungdoms visa'en) Off-topic... Betyr dette at de fleste som spiller mmorpg er over 18? Tror gjennomsnitts spilleren i daoc er over 20 hvertfall..desverre får WOW alle fjortisene fra battle.net Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 jeg har oxo sett sånne "gaming cards" for Anarchy online... hvor får jeg tak i det? www.dvdhuset.no selger slike... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå