Billy_The_Kid Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 noen som har erfaringer fra itbutikken.no? tenkte ej skulle bestillen meg ny mobil derfa, men er ikkje sikker på om jeg må betale mer enn den prisen som står på webshopen (+ frakt da)? Nederst på siden står det: Det kommer ikke toll på produktene ITButikken AS sender til sine kunder i norge, dette kommer av at ITButikken AS selv utfører fortollingen for kundene... Men er dette berre papir arbeidet? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Du som kunde merker ingenting til at itbutikken er en dansk butikk. De gjør papirarbeidet og betaler tollen. Frakten er heller ikke dyrere enn fra norske butikker Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Prisene deres er meget bra, men kundeservicen er rett og slett elendig. Du kan jo bare prøve å få svar i andre enden om du ringer dem...! Håper bare at du ikke får bruk for reklamasjon/reperasjon/verksted! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg opplevde akkurat samme. Jeg skulle ha noen minnebrikker jeg ikke fant noen andre steder(Samsung RDRAM). Jeg prøvde å ringe kundeservice innenfor kontortid, og hva svarte? Joda, mobilsvar. Og når jeg hører alt negativt om denne webshopen er jeg glad jeg ikke gjorde noe mer for å få kontakt med dem. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hadde aldri i verden kjøpt mobil på nett med tanke på reklamasjonsprosenten det er på dem. er jo så stor konkurranse på det uansett at det som oftest er like billig å kjøpe dem i vanlige butikken. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Du kan jo se på webshopperfaringer til itbutikken. Det er vel ikke alt som er like bra der... Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg opplevde akkurat samme. Jeg skulle ha noen minnebrikker jeg ikke fant noen andre steder(Samsung RDRAM). Jeg prøvde å ringe kundeservice innenfor kontortid, og hva svarte? Joda, mobilsvar. Og når jeg hører alt negativt om denne webshopen er jeg glad jeg ikke gjorde noe mer for å få kontakt med dem. Bestillte et kabinett fra Itbutikken.no, men det tok ganske lang tid før pakka kom til Norge. Å ringe denne support telefonen i Norge er jo bare å glemme. Måtte til slutt ringe Danmark. Men heller ikke der kunne de hjelpe meg. Sendte så en mail til Itbutikken Norge å hørte hvor pakka mi ble av. Ble kopiert på hissig mail fra Itbutikken Norge som gikk til Danmark som spurte hvor i helvette pakka mi ble av. Men etter det tok 3timer i fra pakka ble regisert i Oslo til den var på Postkontoret. Bor like utfor Oslo, men vanligvis tar dette 1dag. Jeg fikk ikke inntrykk av dette var ei veldig god butikk. Har handla ellers hos Komplett.no Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Men etter det tok 3timer i fra pakka ble regisert i Oslo til den var på Postkontoret. Bor like utfor Oslo, men vanligvis tar dette 1dag. Det er ikke Itbutikken sin fortjeneste. Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Men etter det tok 3timer i fra pakka ble regisert i Oslo til den var på Postkontoret. Bor like utfor Oslo, men vanligvis tar dette 1dag. Det er ikke Itbutikken sin fortjeneste. det er jeg enig. For her var det posten som gjorde jobben raskt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå