Gå til innhold

Itbutikken.no

Anbefalte innlegg

noen som har erfaringer fra itbutikken.no?

tenkte ej skulle bestillen meg ny mobil derfa, men er ikkje sikker på

om jeg må betale mer enn den prisen som står på webshopen (+ frakt da)?

Nederst på siden står det:

Det kommer ikke toll på produktene ITButikken AS sender til sine kunder i norge, dette kommer av at ITButikken AS selv utfører fortollingen for kundene...

Men er dette berre papir arbeidet? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg opplevde akkurat samme. Jeg skulle ha noen minnebrikker jeg ikke fant noen andre steder(Samsung RDRAM). Jeg prøvde å ringe kundeservice innenfor kontortid, og hva svarte? Joda, mobilsvar. :angry:

Og når jeg hører alt negativt om denne webshopen er jeg glad jeg ikke gjorde noe mer for å få kontakt med dem. :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg opplevde akkurat samme. Jeg skulle ha noen minnebrikker jeg ikke fant noen andre steder(Samsung RDRAM). Jeg prøvde å ringe kundeservice innenfor kontortid, og hva svarte? Joda, mobilsvar. :angry:

Og når jeg hører alt negativt om denne webshopen er jeg glad jeg ikke gjorde noe mer for å få kontakt med dem. :w00t:

Bestillte et kabinett fra Itbutikken.no, men det tok ganske lang tid før pakka kom til Norge. Å ringe denne support telefonen i Norge er jo bare å glemme. Måtte til slutt ringe Danmark. Men heller ikke der kunne de hjelpe meg. Sendte så en mail til Itbutikken Norge å hørte hvor pakka mi ble av. Ble kopiert på hissig mail fra Itbutikken Norge som gikk til Danmark som spurte hvor i helvette pakka mi ble av. Men etter det tok 3timer i fra pakka ble regisert i Oslo til den var på Postkontoret. Bor like utfor Oslo, men vanligvis tar dette 1dag.

Jeg fikk ikke inntrykk av dette var ei veldig god butikk. Har handla ellers hos Komplett.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...