Emancipate Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Spesielt hos menn vil blodårer være mye synlig overalt på kroppen. Damer har gjerne et litt tykkere fettlag under huden, det gjør at blodårene er noe mindre synlig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2017 Forfatter Del Skrevet 15. september 2017 Spesielt hos menn vil blodårer være mye synlig overalt på kroppen. Damer har gjerne et litt tykkere fettlag under huden, det gjør at blodårene er noe mindre synlig. Men hva menes egentlig med tynn hud? Vil det si at man kan se blodårene tydelig? Anonymous poster hash: f81ab...05c Lenke til kommentar
Ægir Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Tynn hud vil si tynt fettlag. Kvinner har i snitt høyere fettprosent, altså ikke at de er tykkere, det er naturlig slik. Søk på Bjørgen og se på skulderbildet, der har du ei dame med blodårer veldig tydelig. Tror blodårer utvider seg med mye trening. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2017 Forfatter Del Skrevet 15. september 2017 Tynn hud vil si tynt fettlag. Kvinner har i snitt høyere fettprosent, altså ikke at de er tykkere, det er naturlig slik. Søk på Bjørgen og se på skulderbildet, der har du ei dame med blodårer veldig tydelig. Tror blodårer utvider seg med mye trening. Hva med tynn ansiktshud? Hva kjennetegner det? Anonymous poster hash: f81ab...05c Lenke til kommentar
Ægir Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Lite fett i ansiktet. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2017 Forfatter Del Skrevet 15. september 2017 Lite fett i ansiktet. Så om man har synlige blodåre under øye pga de mørke ringene, så har man tynn og gjennomsiktig hud da? Selvom man ikke kan se blodårene tydelig på andre deler, som brystet og magen feks. Anonymous poster hash: f81ab...05c Lenke til kommentar
Ægir Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Jeg vet ikke. Gå til legen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2017 Forfatter Del Skrevet 15. september 2017 Jeg vet ikke. Gå til legen. Du vet ikke hva? Anonymous poster hash: f81ab...05c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. september 2017 Forfatter Del Skrevet 16. september 2017 Jeg kan se noe under øynet, som en ring. Og jeg kan også se blodårene, når jeg har på lys i speilet. Hvordan kan mørke ringer fremskynde disse blodårene? Er det sammenheng? Anonymous poster hash: f81ab...05c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå