AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 hei jeg onanerer ofte i hvert fall en gang om dagen og da gjør jeg i det senga altså jeg sover på magen når jeg gjør det men så hørte at man kan miste følsomheten av denne metoden? er det sant? Anonymous poster hash: 93f9b...d02 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Det er dødsgrepet som gjør at du mister følsomheten, altså at du holder kuken skikkelig hardt når du runker. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2017 Forfatter Del Skrevet 15. september 2017 Det er dødsgrepet som gjør at du mister følsomheten, altså at du holder kuken skikkelig hardt når du runker. går det an å fikse dette? hvis ja- hvordan? Anonymous poster hash: 93f9b...d02 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2017 Forfatter Del Skrevet 15. september 2017 Det er dødsgrepet som gjør at du mister følsomheten, altså at du holder kuken skikkelig hardt når du runker. jeg pleier å legge hånda på penis for at det kommer ikke noe sæd på senga- Er det dette du mener? Anonymous poster hash: 93f9b...d02 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Forklar det nærmere. Følsomhet i form av i forhold til det motsatte kjønn eller i forhold til deg selv? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 (endret) Dette må du umiddelbart slutte med, ellers faller snoppen din av. Det er bare skaffe seg budeie snarest. Endret 15. september 2017 av adeneo 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 (endret) Det er dødsgrepet som gjør at du mister følsomheten, altså at du holder kuken skikkelig hardt når du runker. jeg pleier å legge hånda på penis for at det kommer ikke noe sæd på senga- Er det dette du mener? Anonymous poster hash: 93f9b...d02 Omtrent slik; Bare at du holder så hardt at du knekker nakken på høna. Edit; Hanen blir det vel Endret 15. september 2017 av Soseks 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2017 Forfatter Del Skrevet 15. september 2017 Det er dødsgrepet som gjør at du mister følsomheten, altså at du holder kuken skikkelig hardt når du runker. jeg pleier å legge hånda på penis for at det kommer ikke noe sæd på senga- Er det dette du mener? Anonymous poster hash: 93f9b...d02 Omtrent slik; Bare at du holder så hardt at du knekker nakken på høna. Edit; Hanen blir det vel haha kan noen fortelle meg om han er seriøs for jeg tviler på at det finnes folk som runker sånt !! Anonymous poster hash: 93f9b...d02 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Hvor mye du runker har ikke noe å si. Kun hvor hardt og voldsomt du gjør det. Jeg har en teori om at det er de med medfødt liten følighet i penis som bruker det sagnomsuste dødsgrepet. For min egen del har det alltid vært totalt uaktuelt å gripe penis hardt med hånden. Det gjør bare vondt. Jeg aner ikke om noen faktisk har utført en kliniske studie på hvorvidt dødsgrepet fører til nedsatt følighet, så det blir bare anekdoter og spekulasjon, men det høres ikke helt feil ut. Anekdotisk, men alikevel: Jeg har runket hver dag i 20 år nå, og har fortsatt en følsom penis. Lett vell følsom til tider, om dere skjønner hva jeg mener. Det har i hvert fall ikke påvirket sex-livet mitt på noen som helst negativ måte. Kun positivt. TLDR; ikke runk for hardt. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 De som er omskåret mister følsomheten uansett "Problemet" med onanaering er at en kan få problemer med utløsning ved samleie Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 Det er sant. Også fordi man blir vant til å komme på en viss håndbevegelse som er vanskelig å gjenskape under samleie. Men det meste løses ved å slutte å runke et par uker (det jeg gjorde). Anonymous poster hash: 7df49...ad4 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Ja coby, det er sant. Men alternativet er mye mer slitsomt. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 De som er omskåret mister følsomheten uansett "Problemet" med onanaering er at en kan få problemer med utløsning ved samleie jeg er omskjært men det som jeg vet at man får redusert følsomheten ? Anonymous poster hash: 93f9b...d02 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. september 2017 Forfatter Del Skrevet 26. september 2017 hei jeg onanerer ofte i hvert fall en gang om dagen og da gjør jeg i det senga altså jeg sover på magen når jeg gjør det men så hørte at man kan miste følsomheten av denne metoden? er det sant? Anonymous poster hash: 93f9b...d02 http://www.healthystrokes.com/ What is prone masturbation? Prone masturbation is the habit some males have of masturbating in a face-down (prone) position. Some males who masturbate this way rub their penises against the mattress, pillow, or other bedding, or the floor. Some practitioners lie on their stomachs and thrust into their hands. Masturbation is very enjoyable and healthy, and only a small fraction of males masturbate prone; around 90 percent masturbate by stroking up and down the penis with one hand. ... The most common problems males who masturbate prone have are delayed orgasm or a complete inability to have an orgasm during intercourse (anorgasmia). Many males who masturbate prone also have trouble getting erections. It's a common experience among males who are used to masturbating face down to be unable to have an orgasm even after engaging in sexual intercourse for over half an hour. The female partners of these men find this outcome unusual and often wonder if they are to blame for the man's inability to reach orgasm through intercourse. Ikke noe farlig i seg selv, men du venner deg fort for mye til måten du onanerer på, til å ha det digg under sex. Så viktig å variere og ikke gjør noe som er for "hardt". Anonymous poster hash: 8f98e...991 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg