Moerk Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 LKABs utskipningsanlegg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Godt komponert bilde fra utskipingsanlegget til "Luossavaara Kiirunavaara Aktie Bolog". Jeg klarte ikke å lese navnet på båten, men leste at World Gala var her allerede i 1979. Jeg har ikke vært i Narvik, men har vært i Kiruna. Isforholdene om vinteren var avgjørende for valg av Narvik som utskipingshavn. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 17. september 2017 Forfatter Del Skrevet 17. september 2017 Godt komponert bilde fra utskipingsanlegget til "Luossavaara Kiirunavaara Aktie Bolog". Jeg klarte ikke å lese navnet på båten, men leste at World Gala var her allerede i 1979. Jeg har ikke vært i Narvik, men har vært i Kiruna. Isforholdene om vinteren var avgjørende for valg av Narvik som utskipingshavn. Mvh Gunnar Takk for utfyllende kommentar Gunnar. Angående navn på båten finner du det på mitt bilde av Narvik havn. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg