PlatinumFlyer Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har dere fløyet med dem? tror dere det er noe å investere i? Hvordan er servicen ombord hos dem? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Servicen er enkel. Ingenting er inkludert i prisen, mat og drikke kan kjøpes på flyet. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Det er et slikt selskap, kun en klasse? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ja, et flyselskap for folk som ønsker å reise fra A til B uten å måtte betale latterlig mye penger. Et flyselskap som skaper konkuranse i et marked med unaturlig høye priser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Nå bruker jo hverken Braathens eller SAS gardin i flyene sine lengre. Og hva pokker skal man absolutt ha den tørre flymaten for, og betale hundrevis av kr ekstra for å få kaffe og te på en kort flytur? Ingen flyturer innen Norge er på mer enn 1-2 timer, kan da ikke være så grusomt å være uten mat den lille tida. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Tar vel nærmere fire timer OSL-Svalbard? Eller til finnmark? Eller, for å ta den helt ut: Bouvetøyen! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Eller, for å ta den helt ut: Bouvetøyen! Skal du flytte? Høhø... Norwegian er vel noe tilsvarende "braathens back", man kjøper en flytur, man får en flytur, hverken mer eller mindre... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Men Norwegian går det jeg vet brukbart, er spent på prospektet deres! Braathens har vel bare en klasse de også nå? Når det gjelder seter og mat altså? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Braathens Back er lagt ned ja... Lenke til kommentar
lodott Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tar i underkant av to timer til Finnmark fra Gardermoen.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det er et slikt selskap, kun en klasse? jepp! der er jo kommunistenes drøm vettu Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Det tar nok mer enn to timer til Finnmark nord fra Gardermoen. Skal sjekke nå! Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Uansett, hvem spør vel etter investeringstips på et forum som hw.no??? Jeez. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg tenkte noen hadde fløyet emd Norwegian, i motsettning til meg... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 jeg har fløyet med norwegian.. om jeg fikk mat, det husker jeg ikke... men med det faste godteriet, så gjør det ikke noe.. har dessuten begynt å få en tendens til å sovne rett etter takeoff og våkne rett før landinga. er egentlig ikke så glad i å sovne på flyet, da jeg har mye spilling og gjøre, og musikk og høre på, dermed mange sprengfyllte lommer. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Må si jeg ser med stor interresse på en aksje eller femti i Norwegian. Har ikke fløyet med de, men det ser da ut til at de klarer seg bra. Nå som de visstnok skal utvide med flere fly og flere ruter kan det gå supert eller rett til ******. Vi får håpe på det førstnevnte. Konkurranse er bra Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Konkurranse er bra ja! Har bestilt prospekt nå! Lenke til kommentar
dork Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Svalbard og Bouvetøya er vel strengt tatt ikke Norge! De er territorier (eller no sånt) forvaltet av Norge. Men det er jo klart, de blir jo ansett som norsk landjord da.. Du får ikke landa noe anna på Bouvetøya enn helikopter, sjøfly avogtil og bomber. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det tar nok mer enn to timer til Finnmark nord fra Gardermoen. Skal sjekke nå! Nei. (ikke om flygningen er direkte og det ikke er propellfly). Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Nei vel, det går såpass fort... Så lite er jeg i Nord-Norge.... Nei, jeg er klar over at kun helikoptre kan lande på Bouvetøyen. Men det var ikke mitt poeng. Men, back to topic: Liker dere Norwegian? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå