Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Moderatormelding Innlegg som ikke bidrar til trådens tema er fjernet. Reaksjoner på moderering kan sendes via PM. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2017 Forfatter Del Skrevet 23. september 2017 De sover ikke med øynene åpne, det er ikke bokstavelig talt. De har lukkede øyne, men er bevisst på omgivelsene selv om de sover slik at de våkner hvis noe skjer. Det er ikke snakk om å sove dårlig heller, bare våkne hvis noen forsøker å drepe dem. Edit; @TS (coby) et hakk over. Jeg snakker om hvordan øyelokket deres er åpent om natta, men at de klarer å lukke lokket helt på dagen. Anonymous poster hash: be500...a36 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Det er da ikke vanskelig å se for seg at man kan gjøre en ting i bevisst tilstand og ikke i en ubevisst tilstand. Det er masse jeg gjør når jeg er våken som jeg ikke er i stand til når jeg sover. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2017 Forfatter Del Skrevet 23. september 2017 Det er da ikke vanskelig å se for seg at man kan gjøre en ting i bevisst tilstand og ikke i en ubevisst tilstand. Det er masse jeg gjør når jeg er våken som jeg ikke er i stand til når jeg sover. Det er vanskelig å se for seg hvorfor øyelokket ikke vil lokke seg i søvne. Anonymous poster hash: be500...a36 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Det er mye rart kroppen gjør. Og kyndige svar får du nok ikke her. Jeg er i hvert fall ikke lege, og jeg vet ikke om det hadde hjulpet for å være ærlig. Det er mye som jeg synes er snålt, men jeg godtar det da som virkelig til tross for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå