AnonymDiskusjon Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Hvordan kan man finne ut av det, uten å få noen andre til å overvåke deg mens du sover? Anonymous poster hash: be500...a36 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Dette trodde jeg var et uttrykk som ikke skulle tolkes bokstavelig. Det betyr at man sover lett. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. september 2017 Forfatter Del Skrevet 14. september 2017 Dette trodde jeg var et uttrykk som ikke skulle tolkes bokstavelig. Det betyr at man sover lett. What? Anonymous poster hash: be500...a36 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 film deg når du sover. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. september 2017 Forfatter Del Skrevet 14. september 2017 film deg når du sover. Jeg filmet meg nå mens jeg lå i sofaen, og da lukket øynene seg helt lukket. Anonymous poster hash: be500...a36 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 film deg når du sover. Jeg filmet meg nå mens jeg lå i sofaen, og da lukket øynene seg helt lukket. Anonymous poster hash: be500...a36 Da har du nok fått Ole på besøk Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 (endret) film deg når du sover.Jeg filmet meg nå mens jeg lå i sofaen, og da lukket øynene seg helt lukket. Anonymous poster hash: be500...a36 Da sover du ikke med øynene oppe Uansett er det ikke noe problem om du skulle ha gjort det heller.. Ser ut til at du har flyttet fokuset ditt bort fra hjertet og over på alt annet? Endret 14. september 2017 av aklla Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. september 2017 Forfatter Del Skrevet 14. september 2017 film deg når du sover.Jeg filmet meg nå mens jeg lå i sofaen, og da lukket øynene seg helt lukket. Anonymous poster hash: be500...a36 Da sover du ikke med øynene oppe Uansett er det ikke noe problem om du skulle ha gjort det heller.. Ser ut til at du har flyttet fokuset ditt bort fra hjertet og over på alt annet? Hvordan kan du si det? At når jeg sover med øynene lukket når jeg er bevisst på det, så sover jeg ikke med det når jeg sover om natta? Anonymous poster hash: be500...a36 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Du er ikke bevist når du sover Men, la oss si du sover med øynene oppe, hva så? Har du noen plager som følge av evt at du sover med åpne øyne? Søsteren min sov med åpne øyne når hun var yngre, aldri noe problem med det. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. september 2017 Forfatter Del Skrevet 14. september 2017 Du er ikke bevist når du sover Men, la oss si du sover med øynene oppe, hva så? Har du noen plager som følge av evt at du sover med åpne øyne? Søsteren min sov med åpne øyne når hun var yngre, aldri noe problem med det. Men kunne hun sove med øynene lukket når hun var bevisst og la seg på sofaen? Jeg satt meg bare ned på sofaen nå og lukket øynene. De var helt lukket. Anonymous poster hash: be500...a36 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Film deg når du SOVER. Ikke når du ligger å lukker øynene men SOVER! 2 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Dette trodde jeg var et uttrykk som ikke skulle tolkes bokstavelig. Det betyr at man sover lett. Det kan også være bokstavelig. Jeg gjør visstnok det. Sover med halvåpne øyne. Optikeren ser det som masse småsår på nedre halvdel av hornhinnen. Jeg plages ikke med det nevneverdig, føles bare litt tørr på øynene om morgenen fra tid til annen. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Dette var ikke lett coby. Hvordan observere seg selv når man sover? Slutter meg til aklla. Film deg selv når du sover. Hvis du lurer på hvordan, foreslår jeg at du tar det spørsmålet i forumdelen for Teknologi og vitenskap. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Nocturnal lagophthalmos, tilstanden der man ikke kan lukke øynene under søvn. Men kan de lukke øynene fullt og holdent når de er bevisste da? Anonymous poster hash: be500...a36 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Nocturnal lagophthalmos, tilstanden der man ikke kan lukke øynene under søvn. Men kan de lukke øynene fullt og holdent når de er bevisste da? Anonymous poster hash: be500...a36 Ja, de kan lukke øynene. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Nocturnal lagophthalmos, tilstanden der man ikke kan lukke øynene under søvn. Men kan de lukke øynene fullt og holdent når de er bevisste da? Anonymous poster hash: be500...a36 Ja, de kan lukke øynene. Hvordan vet du det? Se her: “My eyes don’t close properly — they are always at least half open — and when I go to sleep I look like I’m still awake,” the 33-year-old told The Telegraph. Anonymous poster hash: be500...a36 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Start med håndarbeid, så har du mindre rare ting å gruble over. Jeg spør et spm over, og forvnter seriøse svar. Anonymous poster hash: be500...a36 Våkner du med ekstremt irriterende/sårt øye, sover du med det åpent. Hvis ikke er det igjen, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 (endret) Uttrykket "sover med et halvt øye åpent" betyr at man er på vakt når man sover. Altså at man våkner hvis noe skjer, at hjernen reagerer på lyder/visse lyder. At man er bevisst på hva som skjer rundt seg selv om man sover. Det er også vanlig å si "sover med et øye åpent". Det er et uttrykk som ble brukt om krigere før i tiden og folk som var utsatt for f.eks. snikmordere. Hvertfall i bøker https://en.oxforddictionaries.com/definition/sleep_with_one_eye_open Edit; Det var bare ment som litt random informasjon som er artig å vite om. Ikke noe vondt ment eller hint av noe slag så ikke bli sur. Du har alerede fått bra svar, film deg selv når du sover Endret 23. september 2017 av Soseks Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2017 Forfatter Del Skrevet 23. september 2017 Uttrykket "sover med et halvt øye åpent" betyr at man er på vakt når man sover. Altså at man våkner hvis noe skjer, at hjernen reagerer på lyder/visse lyder. At man er bevisst på hva som skjer rundt seg selv om man sover. Det er også vanlig å si "sover med et øye åpent". Det er et uttrykk som ble brukt om krigere før i tiden og folk som var utsatt for f.eks. snikmordere. Hvertfall i bøker https://en.oxforddictionaries.com/definition/sleep_with_one_eye_open Edit; Det var bare ment som litt random informasjon som er artig å vite om. Ikke noe vondt ment eller hint av noe slag så ikke bli sur. Du har alerede fått bra svar, film deg selv når du sover Forstår ikke hvordan de kan lukke øynene på dagen, men ikke kvelden.. Anonymous poster hash: be500...a36 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 (endret) De sover ikke med øynene åpne, det er ikke bokstavelig talt. De har lukkede øyne, men er bevisst på omgivelsene selv om de sover slik at de våkner hvis noe skjer. Det er ikke snakk om å sove dårlig heller, bare våkne hvis noen forsøker å drepe dem. Edit; @TS (coby) et hakk over. Endret 23. september 2017 av Soseks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå