Libbe Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Ja, da var det vel tid for å mod'e tastaturet mitt... først starta jeg med å ta av alle tastene på det, og la alle tastene på "bordet" slik som de skal være for å gjøre det lettere å sette de på igjen til slutt Dette var da SINNSYYYYKT dritten vel? så tar vi frem støvsugeren så lå jeg nedi neonwiren, nedimellom tastene... Alt i alt synest jeg resultatet ble bra( enter tasten og A tasten er litt "rar" ) i lys: i skjermlys: i totalt mørke: Hva synest dere? Edit: Koden er fikset igjen, og bildene skalert + reaktivert Endret 8. desember 2003 av Libbe Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 bare meg eller var det litt store bilder ? :/ Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hva kan jeg si, Steffen aka Libbe e litt vekke Neida...han fikser det straks. Lenke til kommentar
Libbe Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 glemte å skalere bildene mine... blir fikset STRAKS! *håpe på å ikke bli fjernet* Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 fet nok.. men er det ikke stremm med TO kabler til tastaturet lissom? Lenke til kommentar
karamba Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 skulle ønske det gikk an å se hvordan det så ut i mørket... Enten er bildene litt uklare, eller så begynner jeg å få grå stær... Lenke til kommentar
Libbe Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) skal prøve å få tatt nye bilder.... bildene er litt uklare ja... *...hadde jeg bare hatt stativ...* Endret 8. desember 2003 av Libbe Lenke til kommentar
InviSiblE Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 fint Dell tastatur... Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Joda, ble da ikke så verst det der du Lenke til kommentar
Libbe Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 InviSiblE: fint Dell tastatur... Joa, fikk det med en annen pc, sånn familieshit tenkte mod'e det i tilfelle det ble fucka Lenke til kommentar
QuZiLLioN Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) fett ... la meg gjette, du har borret hull i bunnen for ledning? digg...nice støv under knappene Endret 8. desember 2003 av QuZiLLioN Lenke til kommentar
InviSiblE Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 vurderer å fikse på tastaturet mitt jeg og, men vet ikke om jeg tør. kommer til å drukne i støv... Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 støv ER OG BILR en livfare så lenge du oppholder deg i nærheten av pc'n.. jeg kjørte støvsugeren i revers ei gang, for å blåse ut av pc'n, da var jeg nær døden, pga "støv forgiftning".. (noe som heter det? =P) Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 synnes det så bra ut! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 hvordan "rar" var det enter og A tasten ble da? Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Sikkert bare litt dårlig å trykke inn, han har ett par skivefeil med "a" på msn for tiden Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Men det så ut som en helt fin jobb. Fort gjort og slikt. Selv om jeg mest sannsynlig ikke hadde hatt for mye lyst til å rive løs knapper på tastatur. JEg har dog et tastatur som jeg har brukt så meget at jeg har slitt vekk skriften på en 15 knapper og slikt, og dette hopper knappene av i sånn dann og vann, Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvor har du tatt strøm til neon wiren fra? og hvor har du gjort av inverteren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå