Gå til innhold

Hva er best?


super-data45

Anbefalte innlegg

Hvis du liker Morrowind, Deus Ex og Half-Life, så bør du nok gå for en X-box. Den kan også brukes som en Mp3 spiller, og har DVD-støtte hvis du betaler ekstra.

Samt en genial Divx-spiller når man chipper den. Skjønner ikke at folk gidder å kjøpe en såpass arkaisk konsoll som PS2 lengre.

Bruker PS2'n min som divx og xvid spiller jevnlig. Ikke bare xbox som kan kjøre hjemmebrent ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PS2 var utdatert for 1 år siden. Nå er den foreldet spør du meg.

 

Det ene spillet som var verdt å skaffe PS2 for (GTA), får man jo nå på Xbox.

Helt enig. Kan ikke fatte å begripe hvorfor folk kjøper seg PS2. Den er jo antikk når det gjelder hardware. Den er vel snart 6,7 år gammel? Og det synes jo også på grafikk og generelt kvaliteten på spillene. Men bevares, smaken er som baken :D

Lenke til kommentar
Bruker PS2'n min som divx og xvid spiller jevnlig. Ikke bare xbox som kan kjøre hjemmebrent  ;)

Brenne filmene på cd'er med avspillerprogram for så å gå bort til konsollen og manuelt bytte cd når du heller kan velge film via XBMP og streame over nettverket? Ellers takk.

Yess!!

 

Eller 250Gb Hd med alt lagt inn

 

Både spill, filmer, mp3, emulatorer osv...

Lenke til kommentar
Bruker PS2'n min som divx og xvid spiller jevnlig. Ikke bare xbox som kan kjøre hjemmebrent  ;)

Brenne filmene på cd'er med avspillerprogram for så å gå bort til konsollen og manuelt bytte cd når du heller kan velge film via XBMP og streame over nettverket? Ellers takk.

Ikke nødvendig å stresse, kan jo for øvrig kjøre Linux på PS2 og ha maskinen i nettverk med Windows PCer, går fint det.... Og til deg som trodde PS2 var 6-7 år gammel...wtf? Hvor har du det fra?

Lenke til kommentar
Bruker PS2'n min som divx og xvid spiller jevnlig. Ikke bare xbox som kan kjøre hjemmebrent  ;)

Brenne filmene på cd'er med avspillerprogram for så å gå bort til konsollen og manuelt bytte cd når du heller kan velge film via XBMP og streame over nettverket? Ellers takk.

Sa ikke det var bedre, bare att muligheten er der... Holdte faktisk på å kjøpe meg en xbox i går, men venter til etter Jul.

Lenke til kommentar
hva med å vente til den nye playstaion som kommer som kan spille xbox spill...

Når den nye Playstationen som kan spille Xbox spill kommer, kommer det sikkert også en ny Xbox som kan noe den ikke kan.

Og hvis den Playstationen som kan spille Xbox spill kommer må de jo ha tillatelse fra Microsoft også, som jeg tviler på at de får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...