Harald Brombach (digi.no) Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Kommer med nye og bedre alternativer.Snart må du bytte ut Google Drive-programmet på pc-en Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Mulig jeg er litt tett, men skjønner ikke vitsen med 2 programmer, kan ikke ett gjøre alle funksjonene? Og hvorfor kan de ikke bare oppdatere google drive til denne nye? AtW Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Har man Google Drive på maskina, burde man ha byttet det ut for lenge siden.. til Jottacloud. Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 teite windows brukere fortjener INGENTING anna. håpe den ny versjonen gir bluescreen. hvis ikke er det 99% sjangs for en av drittsekk advokatene til micro$nuffers har fått injisert 999 bakdører og lignende. derfor må du bytte =) teite m$.. -linux bruker med 4 år oppetid på boxen sin- Lenke til kommentar
Populært innlegg ILunde Skrevet 14. september 2017 Populært innlegg Del Skrevet 14. september 2017 teite windows brukere fortjener INGENTING anna. håpe den ny versjonen gir bluescreen. hvis ikke er det 99% sjangs for en av drittsekk advokatene til micro$nuffers har fått injisert 999 bakdører og lignende. derfor må du bytte =) teite m$.. -linux bruker med 4 år oppetid på boxen sin- 26 Lenke til kommentar
TG- Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Skiftet ut Googleprogramvaren for flere åre siden (med OneDrive - het vel Skydrive den gangen) - og har ikke angret et øyeblikk! Så - god ide å bytte ut Google-programvaren :-) Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Har man Google Drive på maskina, burde man ha byttet det ut for lenge siden.. til Jottacloud. Greit å få 16GB gratis lagring hos Google, da.. Hvilke andre steder får man det? 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Har alltid og vil nok alltid bruker Insync, mye bedre Google Drive klient enn hva Google noengang kommer til å klare å skrape sammen. 1 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Har man Google Drive på maskina, burde man ha byttet det ut for lenge siden.. til Jottacloud. Greit å få 16GB gratis lagring hos Google, da.. Hvilke andre steder får man det? Har ubegrenset med Get Sky Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Synes Get Sky er lite oversiktlig, men det er jo inkl. i abo for oss Get-kunder. Lenke til kommentar
Jan Olsen Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Har alltid og vil nok alltid bruker Insync, mye bedre Google Drive klient enn hva Google noengang kommer til å klare å skrape sammen. Kan du la en stor fil som trenger mer enn EN Google-konto, bli plassert der? Altså en 30GB-fil kan lagres fordelt på 3 Google-konti? Prøvd å kombinere med kryptering, f.eks. cryptomator.org eller boxcryptor.com ? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Har man Google Drive på maskina, burde man ha byttet det ut for lenge siden.. til Jottacloud. Greit å få 16GB gratis lagring hos Google, da.. Hvilke andre steder får man det? Har ubegrenset med Get Sky Men det er vel ikke helt gratis Jeg er Get-kunde nå, men har ikke tenkt å være det for alltid. Lenke til kommentar
quantum Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Er det mulig at de fortsatt ikke har en linux-klient? (annet enn på android da ...) Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Har man Google Drive på maskina, burde man ha byttet det ut for lenge siden.. til Jottacloud. Greit å få 16GB gratis lagring hos Google, da.. Hvilke andre steder får man det? Har ubegrenset med Get Sky Men det er vel ikke helt gratis Jeg er Get-kunde nå, men har ikke tenkt å være det for alltid. Så lenge du har Get så er det gratis. Aner ikke hva som skjer når du sier opp avtalen fra Get. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Har akkurat avsluttet bredbåndsabonnementet mitt derfra, så nå har jeg bare TV igjen, og da får jeg visst ikke tilgang til skyen uansett. Tar derfor gjerne imot andre tips om gratis skylagring på over 16GB. Lenke til kommentar
HSPalm Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Er det mulig at de fortsatt ikke har en linux-klient? (annet enn på android da ...) Vet du at man ikke får det enda, eller spør du også? Jeg har prøvd Insync og er ikke misfornøyd, men det koster penger og ville gjerne hatt noe som Google selv hadde laget. Lenke til kommentar
quantum Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Er det mulig at de fortsatt ikke har en linux-klient? (annet enn på android da ...) Vet du at man ikke får det enda, eller spør du også? Jeg har prøvd Insync og er ikke misfornøyd, men det koster penger og ville gjerne hatt noe som Google selv hadde laget. Tja, begge deler, egentlig, så den ikke listet opp på nedlastingssiden, men det betyr jo ikke at de ikke har. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 (endret) Har man Google Drive på maskina, burde man ha byttet det ut for lenge siden.. til Jottacloud. Greit å få 16GB gratis lagring hos Google, da.. Hvilke andre steder får man det? For meg er lagringskapasitet og pris underordnet viktigere ting som brukerbetingelser, sikkerhet og fravær av organisert snoking, særlig industrispionasje mot bedriftskontoer eller jobbdata man lagrer på private kontoer (med eller uten bedriftens aksept). Derfor er alle tjenester med servere eller hovedkontor i USA totalt utelukket for min del. Endret 17. september 2017 av Simen1 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 For meg er lagringskapasitet og pris underordnet viktigere ting som brukerbetingelser, sikkerhet og fravær av organisert snoking, særlig industrispionasje mot bedriftskontoer eller jobbdata man lagrer på private kontoer (med eller uten bedriftens aksept). Derfor er alle tjenester med servere eller hovedkontor i USA totalt utelukket for min del. Det må vel avhenge av hva du ønsker å lagre der. Jeg trengte et sted å legge backup av hjemmevideoer og bilder, og da passer Google fint. Gjør meg ingenting om noen snoker i det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 .. at det gjør deg ingenting om noen snoker i dine private hjemmevideoer og bilder? Jeg blir oppgitt over hvor naive folk er ovenfor personvern. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå