Gå til innhold

Snart må du bytte ut Google Drive-programmet på pc-en

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alltid og vil nok alltid bruker Insync, mye bedre Google Drive klient enn hva Google noengang kommer til å klare å skrape sammen.

Kan du la en stor fil som trenger mer enn EN Google-konto, bli plassert der? Altså en 30GB-fil kan lagres fordelt på 3 Google-konti?

Prøvd å kombinere med kryptering, f.eks. cryptomator.org eller boxcryptor.com ?

Lenke til kommentar

Har man Google Drive på maskina, burde man ha byttet det ut for lenge siden.. til Jottacloud.

Greit å få 16GB gratis lagring hos Google, da.. Hvilke andre steder får man det?

Har ubegrenset med Get Sky :)

Men det er vel ikke helt gratis  :)  Jeg er Get-kunde nå, men har ikke tenkt å være det for alltid.

Lenke til kommentar

Har man Google Drive på maskina, burde man ha byttet det ut for lenge siden.. til Jottacloud.

Greit å få 16GB gratis lagring hos Google, da.. Hvilke andre steder får man det?

Har ubegrenset med Get Sky :)

Men det er vel ikke helt gratis  :)  Jeg er Get-kunde nå, men har ikke tenkt å være det for alltid.

Så lenge du har Get så er det gratis. :)

Aner ikke hva som skjer når du sier opp avtalen fra Get. :p

Lenke til kommentar

Er det mulig at de fortsatt ikke har en linux-klient? (annet enn på android da ...)

Vet du at man ikke får det enda, eller spør du også? Jeg har prøvd Insync og er ikke misfornøyd, men det koster penger og ville gjerne hatt noe som Google selv hadde laget.

Lenke til kommentar

Er det mulig at de fortsatt ikke har en linux-klient? (annet enn på android da ...)

Vet du at man ikke får det enda, eller spør du også? Jeg har prøvd Insync og er ikke misfornøyd, men det koster penger og ville gjerne hatt noe som Google selv hadde laget.

Tja, begge deler, egentlig, så den ikke listet opp på nedlastingssiden, men det betyr jo ikke at de ikke har. 

Lenke til kommentar

For meg er lagringskapasitet og pris underordnet viktigere ting som brukerbetingelser, sikkerhet og fravær av organisert snoking, særlig industrispionasje mot bedriftskontoer eller jobbdata man lagrer på private kontoer (med eller uten bedriftens aksept). Derfor er alle tjenester med servere eller hovedkontor i USA totalt utelukket for min del.

Endret av Simen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg er lagringskapasitet og pris underordnet viktigere ting som brukerbetingelser, sikkerhet og fravær av organisert snoking, særlig industrispionasje mot bedriftskontoer eller jobbdata man lagrer på private kontoer (med eller uten bedriftens aksept). Derfor er alle tjenester med servere eller hovedkontor i USA totalt utelukket for min del.

Det må vel avhenge av hva du ønsker å lagre der. Jeg trengte et sted å legge backup av hjemmevideoer og bilder, og da passer Google fint. Gjør meg ingenting om noen snoker i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...