Telcontar Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Helt enig der. Jeg hadde derimot ikke noe valg, min Dell maskin har ikke standard kontakter for PSU og LED ledninger til powerknapper og lys. Hvis jeg skulle bytte HK måtte jeg bytte PSU og klippe om og kjøte ledninger til LED (jeg har ikke peil på elektro så det var ingen mulighet). Gå nytt HK, det er fordelen med selvbygde maskiner, alt følger en standard. Telcontar Lenke til kommentar
Howard Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: On 2002-03-01 18:31, Anders Leipsland skrev:Intel er IMHO den suverent beste chipsetprodusenten med soleklart flest kompabilitetsproblemer Føler meg ganske sikker på at fingrene dine ikke skrev det hjernen tenkte et øyeblikk! :smile: Det hender selv de beste av oss :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: On 2002-03-01 20:25, Howard skrev:Føler meg ganske sikker på at fingrene dine ikke skrev det hjernen tenkte et øyeblikk! :smile:Det hender selv de beste av oss :smile: lol, ble noe feil der ja :smile: skulle vært minst og ikke flest ja :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå