Errae Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) i alle dager er det nokia prøver seg på no! ser no ut som en billig ericsson fra eldre dager Endret 8. desember 2003 av Errae Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Oi da, den der så ikke helt stødig ut. Det er sikkert en opprusta mobil fra Nokia hehe... Fant no greier her: www.nokia.no/phones/7200/features.php den ser ikke så ille ut allikevel da Endret 8. desember 2003 av jalleks Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 må det være! sikkert en billige tlf. har dessverre ikke komme ut noe info hos importøra enda )= Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Full kontakt med sansene - Nokia 7200En iøynefallende telefon som pleier sansene mens du holder kontakten. En lystbetont designopplevelse sammensatt av sensuelle Xpress-on™ tekstildeksler, myk veske og håndleddstropp sammen med matchende bakgrunnsbilder og skjermsparere. Du setter følelsene i sving med innebygd kamera og video. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 må det være! sikkert en billige tlf. har dessverre ikke komme ut noe info hos importøra enda )= Dette skal være en "design-telefon" etter det jeg har hørt, og de fleste slike telefoner pleier ikke være spesielt billige... Men det er mulig jeg tar feil...? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 design å design... beklager, men jeg føler at jeg kan gjøre bedre ;D hehe Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 design å design... beklager, men jeg føler at jeg kan gjøre bedre ;D hehe Syns ikke den er så stygg jeg! Det er jo stoffstykker som er deksel tror jeg og jeg har sett ett annet bilde med ett lilla deksel og jeg syns det var finere... Du kan sikkert få tak i MANGE forskjellige etterhvert, og da kan du jo velge etter DIN smak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå