Jaghi Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har ny PC se specs, vil ha et KVALITETs headset til max 1500 kroner, helst med mic, men hvis lyden er extremt god takler jeg uten også. Hjelp til med forslag please, med nettbutikk adresse. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det er enormt med slike tråder fra før, søk i forumet! helst med mic, men hvis lyden er extremt god takler jeg uten også. headset uten mic = headphones. Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg vet dette... Ikke alle vet hva et headset er derfor gjorde jeg det enklest mulig, gadd ikke søke etter gamle tråder ville høre om det var noe nytt og spennende! Lenke til kommentar
TAS Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Du burde sjekke ut:www.bestshop.no Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Philips 840 ett eller annet fikk veldig bra resultater i en stor test i Forbrukerrapporten. Den viste seg å være nesten like bra som AKG'en til over 2000 kr og den koster bare 600 kr. Philips har en modell over som heter noe med 890 (hvorfor lager de de navnene så jæ... vanskelige) . Den er nok enda bedre, de er veldig behagalige å ha på seg også. Vet ikke hvilke nettbutikker som har de da! Noen som vet? Koss PortaPro er også veldig veldig bra. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Beyerdynamics DT250 Koster ca. 2k, men men Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Se på koss ur-40 til ca 700-800 på www.microplex.no , dette er veldi bra pc headset, men det er ikke mikrofon på det. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det beste headsettet er Sony MDR-V700DJ. Kjenner 4 folk som har de, og ser ofte folk med de på bussen. De er helt genial. De sitter perfekt på ørene, de er så lydtett som kan kan få de (fungerer som hørsels vern, og plager ikke andre på bussen slev med full lyd), fungerer bra på svake aparater (som minidisk) pga tettheten, god kvalitet, genial bass og klar lyd. Du får de til 1500 -1600 her i Norge og endel billigere i utlandet, men de er lett verd 1600. Sony MDR-V700DJ Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 HD 570 er vel det beste så å si du får for den prisen, Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Ente med et Koss UR-40, det er virkelig genial lyd på det. Trenger litt kraft til å drive dem, så de funker ikke så bra til walkman. Hodetelefonene passer perfekt til spilling og lytting på musikk fra cd-spiller eller PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå