v0iDDr0iD Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Hej.. vet dette temaet er en gjenganger, men har gjort min porsjon søking nå, og er klar for å få nøyaktig det svaret jeg trenger istedet En kort behovspec..: Pris: 500-1000+ Formål: Bærbar musikk (stort sett mp3), av og til musikk/film hjemme, lite spill. Størrelse: ikke enorme klokker - gjerne heldekkende cups, men "flate" er og ok. De kan godt se litt stilige ut, uten at det er avgjørende. Hadde noen som gikk bak nakken i stedet for over skallen før, og trivdes forsåvidt med det.. trådløse varianter kan også være av interesse, men har hørt få suksess-stories på den fronten. Alle forslag / erfaringer mottas med stor glede! -A- Endret 9. desember 2003 av v0iDDr0iD Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det beste for deg er Sony MDR-V500DJ. Du får det under 1000 og passer perfekt til beskrivelsen din. Jeg har Sony MDRV700DJ som er storebroren til MDRV500DJ, men koster omtrent 1600 her i norge. Har sett de til under 100$ på nettet, men de fleste sender ikke til utlander, så må man tanke på porto, toll og evig stress. Lenke til kommentar
v0iDDr0iD Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 takk for innspillet - har faktisk sett en del på den 700-modellen, men er usikker på om den er verd prisen. 1600 er egentlig greit også bare de sitter godt, og lever opp til beskrivelsen... noe gode tips om hvor man kjøper den eller headphones generelt? (norge/utland) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå