Bilderammer Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Hei, har prøvd å Google meg fram til svaret uten hell. Ser Motek utlyser en stilling(vurderer å søke) og lurer på om noen her aner hvor mye en salgsrepresentant for trebygg hos dem tjener? Har kone og barn, og vil helst vite lønna før jeg søker. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 (endret) Hei, har prøvd å Google meg fram til svaret uten hell. Ser Motek utlyser en stilling(vurderer å søke) og lurer på om noen her aner hvor mye en salgsrepresentant for trebygg hos dem tjener? Har kone og barn, og vil helst vite lønna før jeg søker. De som jobber på Motek her jeg bor, har alle kjerring og unger Hva de tjener vet jeg dog ikkje. Siden dette er en butikk, så kan man vel muligens gjette seg til lønna, hvis man vet hva andre butikkmedarbeidere tjener. Endret 14. september 2017 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Bilderammer Skrevet 14. september 2017 Forfatter Del Skrevet 14. september 2017 Får håpe det ikke er kona som tjener til livets opphold Lenke til kommentar
Bilderammer Skrevet 14. september 2017 Forfatter Del Skrevet 14. september 2017 Hei, har prøvd å Google meg fram til svaret uten hell. Ser Motek utlyser en stilling(vurderer å søke) og lurer på om noen her aner hvor mye en salgsrepresentant for trebygg hos dem tjener? Har kone og barn, og vil helst vite lønna før jeg søker. De som jobber på Motek her jeg bor, har alle kjerring og unger Hva de tjener vet jeg dog ikkje. Siden dette er en butikk, så kan man vel muligens gjette seg til lønna, hvis man vet hva andre butikkmedarbeidere tjener. Forstår det slik at dette ikke er en butikkjobb, men en jobb hvor man er ute hos kundene og rådgiver(og selger ute hos kunden). Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Ring å spør. Det er det som er grunnen til at det står oppført ein kontaktperson. Du vil nok ikkje få ein nøyaktig lønn då det vanligaste er å betale lønn alt etter den ansatte sin kompetanse, men eit estimat på burde det være mulig å få. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå