Gabri3L Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 (endret) STEM SOM MEG ELLERS ER DU EN TILBSKESTÅENDE RASISTISK FRP'ER. Selektiv hukommelse? Eller er du bare ikke tørr bak ørene enda? Jeg sa hvordan FRP var lenge før Sylvi. Skjønt, det er nå ikke så lenge siden sist FRP hadde et par "aktive utmeldinger". Er det ikke det de kaller det når de skal rydde litt "grums" ut av partiet? Du skjønner hva det betyr? Nemlig, at FRP selv var klar over hvordan de så ut med disse medlemmene innrullert. Men av en eller annen grunn så husker altså ikke du dette.. Så da får du vel bare fortsette å leve i villfarelsen din om at FRP er, og alltid har vært, "squeekie clean". Jeg er selvfølgelig klar over at FRP ikke består av bare rasister. Men dere er ihvertfall sannelig i overtall på tynnhudede.. Og vel, rasister?.. Dere er sannelig ikke i mangel på dem heller.. Og by the by; man blir altså ikke antirasist av å knulle folk med en annen hudfarge heller. Så spar meg for unnskyldninger som ikke er noe verdt.. Edit: quote grunnet sideskift Endret 14. september 2017 av Gabri3L 1 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 (endret) I år har jeg bestemt meg for å være mer politisk aktiv og følge mer med på hva som skjer. Jeg stemte FrP. Jeg er selvfølgelig klar over at FRP ikke består av bare rasister. Men dere er ihvertfall sannelig i overtall på tynnhudede.. Og vel, rasister?.. Dere er sannelig ikke i mangel på dem heller.. Rasister? Hvordan da? Setter Norge og norske statsborgere FØRST? Vil foreslå at du slutter med falske anklagelser og fornærmelser. Du vil ikke overbevise NOEN ved å oppføre deg som en unge. Endret 15. september 2017 av Yakamaru 2 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 For å utype poenget i posten over. Se videoen, ikke bare avslå den fordi det er paul joseph watson. Han har jo et poeng her , selv om han kan være litt teit i noen av de andre klippene sine. 2 Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 15. september 2017 Forfatter Del Skrevet 15. september 2017 De hårsåres landsforening? Kan vel dra en "ikke alle FRPere er rasister, men alle rasister stemmer FRP." Hehe. Er det så fælt å innrømme at FRP har langt mer rasistiske uttalelser og holdninger en de andre store partiene? Alle utenfor ser jo det uansett. Forøvrig ikke ulovlig heller. Ikke en uvanlig eller umenneskelig holdning å ha heller, men noe man ser hos stort sett alle kulturer og som lar seg ganske lett forklare. Men... Trenger ikke for min del 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 For å utype poenget i posten over. - video - Se videoen, ikke bare avslå den fordi det er paul joseph watson. Han har jo et poeng her , selv om han kan være litt teit i noen av de andre klippene sine. "Whataboutism". 1 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 (endret) De hårsåres landsforening? Kan vel dra en "ikke alle FRPere er rasister, men alle rasister stemmer FRP." Hehe. Er det så fælt å innrømme at FRP har langt mer rasistiske uttalelser og holdninger en de andre store partiene? Alle utenfor ser jo det uansett. Forøvrig ikke ulovlig heller. Ikke en uvanlig eller umenneskelig holdning å ha heller, men noe man ser hos stort sett alle kulturer og som lar seg ganske lett forklare. Men... Trenger ikke for min del Hvordan er de rasister? Forklar. "Det er rasistisk!" uten noen faktiske forklaringer er ikke argumenter. Det er fornærmelser. Endret 15. september 2017 av Yakamaru Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 16. september 2017 Forfatter Del Skrevet 16. september 2017 De hårsåres landsforening? Kan vel dra en "ikke alle FRPere er rasister, men alle rasister stemmer FRP." Hehe. Er det så fælt å innrømme at FRP har langt mer rasistiske uttalelser og holdninger en de andre store partiene? Alle utenfor ser jo det uansett. Forøvrig ikke ulovlig heller. Ikke en uvanlig eller umenneskelig holdning å ha heller, men noe man ser hos stort sett alle kulturer og som lar seg ganske lett forklare. Men... Trenger ikke for min del Hvordan er de rasister? Forklar. "Det er rasistisk!" uten noen faktiske forklaringer er ikke argumenter. Det er fornærmelser. ""Det er rasistisk!" uten noen faktiske forklaringer" Når du siterer innlegget mitt bør du kanskje ikke sitere noe helt annet en hva jeg skrev? Og er det nødvendigvis en fornermelse? Og hvem føler seg truffet av det i tilfellet? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 De hårsåres landsforening? Kan vel dra en "ikke alle FRPere er rasister, men alle rasister stemmer FRP." Hehe. Er det så fælt å innrømme at FRP har langt mer rasistiske uttalelser og holdninger en de andre store partiene? Alle utenfor ser jo det uansett. Forøvrig ikke ulovlig heller. Ikke en uvanlig eller umenneskelig holdning å ha heller, men noe man ser hos stort sett alle kulturer og som lar seg ganske lett forklare. Men... Trenger ikke for min del Hvordan er de rasister? Forklar. "Det er rasistisk!" uten noen faktiske forklaringer er ikke argumenter. Det er fornærmelser. De er rasister fordi de diskriminerer basert på rase. De prøver å pakke det inn i viss-vass, men det er lett gjennomskuelig. Hele deres politikk er basert på å skremme Ola Nordmann til å tru at muslimer er en trussel mot hans velferd og kultur. De kjører hardt på "vi-og-dem". En politikk de har vært ganske flinke til å presse igjennom, ser det ut til. Hver femte Nordmann har falt for løgnene. FrP har ikke funnet ut hvordan man ser forskjell på en lovlydig person og en kriminell person. Og hvorfor skal de prøve? Det er så mye lettere å se forskjell på hudfarge. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 (endret) Jeg tror igrunn kritikken mot Listhaug har bidratt kraftig til at Frp har holdt seg såpass godt som de har. I en tid der kun 36 % mener vi bør ta imot flere flyktninger og 27 % at integreringen fungerer godt virker det dumt å tegne et bilde av regjeringspartiet Frp og dets minister på disse feltene som særskilt streng eller inhuman, særlig når det gjerne skjer på et såpass vagt grunnlag at folk selv må anta hva som menes. https://www.ipsos.com/sites/default/files/2017-05/Ipsos_Rapport_Innvandring.pdf edit. La til svar: De hårsåres landsforening? Kan vel dra en "ikke alle FRPere er rasister, men alle rasister stemmer FRP." Hehe. Er det så fælt å innrømme at FRP har langt mer rasistiske uttalelser og holdninger en de andre store partiene? Alle utenfor ser jo det uansett. Forøvrig ikke ulovlig heller. Ikke en uvanlig eller umenneskelig holdning å ha heller, men noe man ser hos stort sett alle kulturer og som lar seg ganske lett forklare. Men... Trenger ikke for min del Hvordan er de rasister? Forklar."Det er rasistisk!" uten noen faktiske forklaringer er ikke argumenter. Det er fornærmelser. De er rasister fordi de diskriminerer basert på rase. De prøver å pakke det inn i viss-vass, men det er lett gjennomskuelig. Hele deres politikk er basert på å skremme Ola Nordmann til å tru at muslimer er en trussel mot hans velferd og kultur. De kjører hardt på "vi-og-dem". En politikk de har vært ganske flinke til å presse igjennom, ser det ut til. Hver femte Nordmann har falt for løgnene.FrP har ikke funnet ut hvordan man ser forskjell på en lovlydig person og en kriminell person. Og hvorfor skal de prøve? Det er så mye lettere å se forskjell på hudfarge. Her eksemplifiserer du igrunn fint det jeg skriver over. Man kommer med veldig grove beskyldninger og tilsvarende vage begrunnelser for disse. Endret 19. september 2017 av herzeleid 1 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 De er rasister fordi de diskriminerer basert på rase. De prøver å pakke det inn i viss-vass, men det er lett gjennomskuelig. Hele deres politikk er basert på å skremme Ola Nordmann til å tru at muslimer er en trussel mot hans velferd og kultur. De kjører hardt på "vi-og-dem". En politikk de har vært ganske flinke til å presse igjennom, ser det ut til. Hver femte Nordmann har falt for løgnene. FrP har ikke funnet ut hvordan man ser forskjell på en lovlydig person og en kriminell person. Og hvorfor skal de prøve? Det er så mye lettere å se forskjell på hudfarge. Eh. "De er rasister fordi de diskriminerer basert på rase"? Jeg stemte FrP. Skal du også prøve å stemple meg som rasist? Som du sikkert har sett med Nigel Farage og Donald Trump, funker det ikke å bruke "argumenter" ved å komme med påstander som praktisk talt kunne blitt dratt fra dassen. Fornærmelser er det ikke noe problem å slenge. Faktiske argumenter derimot ser ut til å være et problem for en del mennesker. Hvordan diskriminerer de? Har du faktiske sitater som er objektivt rasistiske? Finnes tonnevis med video som det går ann å bruke. 1. Muslimer er ikke en rase. De er følgere av Islam. 2. Islam er ikke en rase. Det er en ideologi/religion. 3. Pakistanere er ikke en rase. De er en etnisitet. 4. Saudi Arabiere er ikke en rase. Samme som ovenfor. 5. Syrere er ikke en rase. Samme som ovenfor. 6. "Migranter" er ei heller ikke en rase. 7. Er det mulig å være rasistisk mot muslimer skal det være fullt mulig å være rasistisk mot kristne, hinduer, ateister, buddhister, +++, også. Ingen "nitpicking". EN religion(ideologi) er i fokuset når det gjelder global terror, for ikke å snakke om intoleranse og hat. EN religion(ideologi) står for gjennonsnittlig 75% årlig terror. EN religion(ideologi) har troende som har problemer med å kondemnere terrorisme som blir gjort i dems navn. EN religion(ideologi) og dets troende klarer ikke en gang holde fred mellom seg selv en gang. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_battles_and_other_violent_events_by_death_toll#Terrorist_attacks ^ Jeg ser "Islamic Terrorism" EKSTREMT mye. Lurer på hvorfor.. ^ "Moderate" muslimer er ofte slik. De klarer ikke kondemnere verken Hamas eller ISIS åpent. https://en.wikipedia.org/wiki/Rotherham_child_sexual_exploitation_scandal ^ Klarer du å gjette hvilken ideologi disse kjekke karene har, skal du få 10 poeng. Hint: De er ikke jøder. Eller hvite. Finnes tullete mye i samme sjanger. Fra nøyaktig samme ideologi. http://www.zerohedge.com/news/2016-09-27/surging-migrant-violence-creating-no-go-zones-across-europe http://www.express.co.uk/news/world/713032/Sweden-chaos-no-go-zones-increased-police-lose-control ^ 55 "No-Go" soner. Setter "toleranse" litt i perspektiv. http://100percentfedup.com/brave-swedish-journalists-confirm-that-trump-is-dead-on-about-sweden-video/ Islam er ikke bare en trussel. Det er en STOR trussel. Uansett hvor muslimer er, er det alltid problemer med alt ifra høy kriminalitet i forhold til total befolkning til integrering/assimilering. Igjen: Føl deg fri til å stikke til Uppsala, Malmö og/eller Rinkeby og besøke de ikke-lokale der. De viser deg nok uten tvil den samme gjestfriheten som du ville gitt dem. Det er en grunn til at vi har en ekstremt stor Islam tråd her på forumet.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå