obergeru Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 (endret) Hei, Kjøpte PS4 og Overwatch til sønnen min. Aktiverte PS pluss abbonement på min konto, og lagde "barnekonto" til han. Men nå må han bruke min bruker for å spille overwatch online. Er det noen måte for han å spille med sin egen konto? Endret 14. september 2017 av obergeru Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Hei, Kjøpte PS4 og Overwatch til sønnen min. Aktiverte PS pluss abbonement på min konto, og lagde "barnekonto" til han. Men nå må han bruke min bruker for å spille overwatch online. Er det noen måte for han å spille med sin egen konto? Har du husket å sette ps4 som din "primære" konsoll? Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 14. september 2017 Forfatter Del Skrevet 14. september 2017 Takk da virket det, bortsett fra at han ikke er "gammel nok" Han er 10 år og alle i klassen spiller.. hmm Hei,Kjøpte PS4 og Overwatch til sønnen min.Aktiverte PS pluss abbonement på min konto, og lagde "barnekonto" til han.Men nå må han bruke min bruker for å spille overwatch online.Er det noen måte for han å spille med sin egen konto?Har du husket å sette ps4 som din "primære" kons Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 ? det at alle i klassen spiller det, har vel strengt tatt ikke noe med aldersgrense å gjøre ? Når det er sagt hadde jeg ikke hatt noe problem med at sønnen min spilte overwatch. Prøv å forandre alder eller be han lage ny konto... Lenke til kommentar
Mr.G Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Samme problem. Er det ikkje aldersgrensen satt i foreldrekontroll på underkontoen som er gjeldende, eller blir det overstyrt av faktisk alder på kontoen? Sjølv om ein fjernar alderskategori heilt frå foreldrekontrollen, får ein varsel om aldersgrense når ein prøver å starte overwatch Lenke til kommentar
whaley Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Alder du setter i foreldrekontroll gjelder kun for lokalspilling. Straks du spiller på nett gjelder Sonys aldersgrenser:) og da betyr det ingenting hva du har satt lokalt.. Kjenner veldig godt til den problemstillinga der. Endte til slutt med å lage en ny bruker i mitt navn som sønnen spiller på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå