Gå til innhold

Streaming ide (bare le)

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg kom med en litt artig Ide her forleden.

F.eks ha stream der du spiller SP spill på vanskeligste graden, og så for hver gang du dør, må du gjøre 5rep av en treningsøvelse (bicepcurls, tricepcurls, pushups etc. Random eller bestemt rekkefølge.

Evnt kalle streamesubject for: FitWith: "spillnavn: Nightmare difficulty" - 5rep exercise each death.

Høres dette helt på trynet ut eller tror dere det kunne blitt ett morsomt konsept?

Bli sprek av å spille, på ett vis..

håper på svar og tilbakemelding, uansett positiv eller negativ :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-454514

Gjort før, men for all del gjør en stream mer entertaining siden han som er i fokus "satser" noe. Å kjenner jeg twitch communitiet godt nok så elsker de og se streamere drite seg ut eller ha det jævlig.

For et par år siden var den en meget spesiell feit kar som gjorde dette, bare det og hoppe var veldig tung trening for han, chatten hatet han først, bare kommenterte på hvor fet og stygg han var. Jeg og noen venner tenkte dette var helt feil holdning av chatten, og vi begynte og pushe han, heie på han osv. Da ble han veldig gira på og trene mer, dette såg chatten og det smittet over. Til slutt satt ca 90% av chatten å heia på han. Han var helt i ekstase, stor koste seg selv om han prøvde desperat å puste.
Desverre ble han i kort tid etterpå bannet på twitch (dette var på tiden når ALT MÅTTE være gaming-content, å det var ikke kategorier som "IRL" osv).
Er en av de mest spesielle og vakreste øyeblikkene jeg har hatt på twitch.
GIF av streamen hans

TL;DR: Om dette skal bli gjort og du ikke er trenings-fanatiker, vær innstilt på mye hat, vertfall i begynnelsen.

Endret av medlem-454514
Lenke til kommentar
Gjest medlem-454514

Twitch har veldig harde regler på at content skal være spillrelatert, ikke vise frem kropp, pupper og rompe og slikt for donations.

Ja, sjokkerende at enkelte enda ikke er bannet (hinter til STPeach)

Endret av medlem-454514
Lenke til kommentar

Twitch har veldig harde regler på at content skal være spillrelatert, ikke vise frem kropp, pupper og rompe og slikt for donations.

Tidlegare stemte dette, men no har du jo td. IRL-kategorien der folk streamer frå treningssenteret.

Kropp for donasjonar har pågått lenge. Det er fritt fram med tights, korte shorts og små toppar.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...