Egil Dybdal Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Kan en arbeidsgiver pålegge en arbeidstaker til å bruke søndager til føring av timelister og reiseregninger, samt pålegge at dette sendes inn hver søndag, uten å gi lønn for dette? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Hvorfor ikke føre listen når du arbeider? 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Hvorvidt det kan pålegges kommer an på. Hvis det pålegges skal du åpenbart ha lønn. Lenke til kommentar
Egil Dybdal Skrevet 14. september 2017 Forfatter Del Skrevet 14. september 2017 Det var mest et prinsipielt spørsmål. Arbeidet gjelder rotasjonsjobb hvor man arbeider 13 dager (mandag - søndag uke 1, mandag - lørdag uke 2). Man arbeider frem til kl 17 lørdagen det mønstres av, hvor det så er 7 timer reisevei hjem. Arbeidsgiver krever at timelister, reiseregninger og kvitteringer innsendes søndagen etter avmønstring, hvor dette skal sendes separat til to ulike avdelinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå