genser Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har tenkt til å bestille SX1 i dag eller no.. bare lurer på om noen vet noe om hvilke norske webshopper som pleier å få inn mobiler først? eventuelt noen som kanskje er "spesialister" på å få Siemens mobiler tidlig? og en annen ting.. på komplett.no er en ordre "åpen" helt til den kommer på lager, slik at man kan avbestille hvis den ikke blir sendt.. Er det sånn med mpx.no også? takk for hjelp gleder meg til jeg får min egen julegave (sx1 altså) Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 litt vanskelig å si...telebutikken.no bruke å ha den raskt Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Halla, siden de allerde har fått den i Tyskland, kanke du bestille derifra da? Har hørt at en tysk mobil Webshop har gratis shipping til Norge siden vi nordmenn kjøper så mye derifra, men husker ikke siden nå, vet heller ikke om det er sant da. Kan bare huske at noen nevnte det her på forumet for litt siden! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) du tenkte på ktfw (link her) Mamoz er flinke med å få inn mobiler fort og billig... EDIT: her er prisene: EUR 615,00 inc EUR 530,17 exc VAT Endret 8. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 EDIT:her er prisene: EUR 615,00 inc EUR 530,17 exc VAT men er desverre utsolg til uke 51 Lenke til kommentar
Erlend82 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Fonez.de har den til €549,- http://www.fonez.de/models.php?cat=1&brand=Siemens Frakt kommer i tillegg - tror det er €18. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 du tenkte på ktfw (link her) Mamoz er flinke med å få inn mobiler fort og billig... EDIT: her er prisene: EUR 615,00 inc EUR 530,17 exc VAT Med dagens kurs (8,122) blir det: 4995,- inkl. moms 4300,- eksl. moms Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 og hva vil du si med " " ??? synes du det er billig eller? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) heller dyrt...Iforhold Endret 8. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 hmm.. tror jeg bestiller på mpx og komplett, har god erfaring med dem.. og når en av dem får den på lager avbestiller jeg hos den andre... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Jeg skal kjøpe den fra siba, snakket med noen der, han sa den vil koste rundt 3800 med youngtalk! Endret 8. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
oscar1 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hvis man eventuelt bestiller fra tyskland.må man da betale moms når du får pakken her i norge??fordi det er tilfelle blir mobilen bare dyrere istedenfor billigere Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 og hva vil du si med " " ???synes du det er billig eller? Om vi slipper momsen, blir det ikke så verst..! Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 og hva vil du si med " " ???synes du det er billig eller? Om vi slipper momsen, blir det ikke så verst..! tar jeg ikke helt feil er prisen vi må betale det som er EXL VAT på den tyske siden, men så legge til 24% som norsk skatt :/ Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 du har helt rett arehei! Lenke til kommentar
adale Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det stemmer. Men reglene er slik at dersom du kjoeper den paa reise der, kan du ta inn inntil 6000 kr i varer tollfritt. Derfor kan du kjoepe den taxfree og slippe moms om du er der selv. Dette gjelder ogsaa Sverige. Reis til Sverige, betal svensk moms, fa stempel av norsk toller, send papiret tilbake til den svenske butikken, og du far refundert den svenske momsen paa 25%. Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 men er desverre utsolg til uke 51 Feil, de har ikke fått den inn enda Uke 51 er neste uke. Jeg ville uansett ha ventet til den kom til norge. På en såpass dyr mobil blir det litt dyrt å importere fra tyskland. (kom dere inn i EU ) Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 and the next one...new delivery date approx week 51 Trodde det betydde at de hadde den, men gikk utsolgt for den!! sorry! Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 De mener nok 'the next Siemens' som blir tilgjengelig. Ikke noe å si sorry for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå