LokALeX Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Hei. Fant ikke noen annen del på forumet som virket så veldig aktuelt så prøver her. Driver å titter litt på klær på eBay, men veldig mye av dette er i asia størrelser, mnoe jeg vet er en god del mindre enn hva vi bruker her i Norge, så jeg lurte på om noen her vet hva slags størrelse jeg trenger om det skal tilsvare norsk Large? Da tenker jeg på feks genser/t-shirt, altså til overkroppen da Prøvd å google litt men finner merkelig lite om akkurat dette, finner litt om dame og barne klær, men tenker at heller ikke det blir helt riktig da også de er mindre, hehe.. Håper noen har et svar til meg Mvh Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Det varierer fra produsent til produsent, men den vanligste konverteringen er å legge til én størrelseorden: M i Asia er S i EU L i Asia er M i EU ... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Det er helt håpløst å prøve å finne frem en størrelse som tilvarer din, da mange mange varer fra asia, spesielt klær, ikke samsvarer med forventingene eller målene som er oppgitt. Du risikerer mange bomkjøp :/ Lenke til kommentar
afterall Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Min erfaring med ebay asia-størrelser er heller dårlig. En kan gjerne gå opp i størrelse, men det betyr ikke at f.eks. lengde på ermer og lignende øker tilsvarende. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Det er ren bingo ofte. Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Helt enig. Forsøkte å kjøpe en skjorte til en kostymefest, men uansett hva jeg kjøpte ble de enten for små eller alt for store. Det tredje kjøpet ble sånn tålelig greit, men da hadde det jo allerede gått nesten tre måneder. Glade jeg begynte i god tid Lenke til kommentar
LokALeX Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 Takker for svar. Har ikke blitt noe storkjøp av klær der, noe det sikkert ikke kommer til å bli heller.. Men prøvde bare bestille en billig t-skjorte for å se hvordan det faktisk er. Så om det viser seg at størrelsen er helt på bærtur så vet jeg hvertfall det er. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Det varierer fra produsent til produsent, men den vanligste konverteringen er å legge til én størrelseorden: M i Asia er S i EU L i Asia er M i EU ... Generelt må man legge til flere enn det på ebay. De aller fleste selgere legger ved presise mål i cm hvis man scroller ned. Kjøp et målebånd, så blir det så nøyaktig som det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå