Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg sitter på en ganske gammel pc (450 mhz, 128 mb RAM, win98 og et gammelt Ati PCI kort.) Det jeg mangler er en driv til dette Ati PCI kortet. For nå får jeg ikke mer enn 256 farger og en oppløsning på 640x480. Så hvor kan jeg få lastet ned en driver? Takker for svar! Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har du forsøkt ATI's website? På menyen "Customer Care" finner du "Find a driver" Er du usikker på hvilken modell skjermkortet er, kan du jo titte under "Discontinued products" på samme meny. Lenke til kommentar
iverrofs Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 http://members.driverguide.com/driver/lega...57/w82420en.zip Den skulle passe. Passer den ikke heter kortet ditt sansynligvis ATI RAGE II. Lykke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Den driveren funket ikke...tar at kortet og ser hva det står på det jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Oppå kortet sto det "Ati Rage 128" i en slags logo. Hviken driver skal det ha? Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Oppå kortet sto det "Ati Rage 128" i en slags logo. Hviken driver skal det ha? Gå til ATI's side for drivere. Velg "Windows 98" i lista til venstre Velg "Graphic Driver" i lista i midten Velg "Rage 128 Family" i lista til høyre Følg videre instruksjoner for å laste ned og installere driveren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jippi! Nå funker det. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Bare hyggelig det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå