Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Det skal du bare føle, men det er ikke korrekt Se specs på Essential vs Mix 2 f.eks. Begge to er ikke helt gjennomførte toppmodeller. Begge to har et middelmådig kamera, som minner om en billig kinamodell. Og da fortjener den ikke merkelappen toppmodell spør du meg. Til tross for at prisen er spenstig nok. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Veldig lav nits på Xen Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Det blir helt feil å si at iPhone 7 har 4 prosessorkjerner. Den har riktignok det "teknisk sett" (to svake og to kraftige), men den kan bare bruke to av dem om gangen. Så den vil i praksis være en tokjerners mobil. Apples A11-chip er den første som kan bruke alle kjernene samtidig. Lenke til kommentar
Jack Flores Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Syns g6 er alt for overpriset med såpass gammel cpu burde den ligge på rundt 4000 som moto x4 Det gjør den også . Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Syns g6 er alt for overpriset med såpass gammel cpu burde den ligge på rundt 4000 som moto x4 Det gjør den også . https://prisguiden.no/produkt/lg-g6-291437 Er kun en butikk som selger den for nesten 4000 men de har den ikke på lager og mytrendyphone sender vel fra danmark da må man betale mons og Lenke til kommentar
Jon Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 V30 selges vel ikke i Norge? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 V30 selges vel ikke i Norge? Selges ingen plass for øyeblikket, den er bare avslørt. Kan vel kjøpes rundt månedsskiftet til oktober. Om jeg husker riktig. iPhone X kan jo heller ikke kjøpes så jeg føler absolutt v30 burde være på listen da jeg mener det er en bedre telefon utifra det vi vet. Lenke til kommentar
UTPNKC8X Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Blir ikke kjøpt en eneste iPhone noe mer fra meg, Apple sier di har gjort alt nytt og kommet opp med nytt på iPhone x, iPhone x amoled skjerm, ja selvfølgelig er jo Samsung som er største leverandør til dere, så har vi over 40 % av innmaten ikke lagt av Apple selv, kalle en iPhone blir feil skulle hett noe annet. Apple sier di har funnet nytt så er det datert så langt bake som 2008 at alle Android tlf har det først bare og leite på nett alt står der. Ikke minne kort, jack pluggen er fjernet. Ja men du får jo slik air pods med nei du må kjøpe det, di koster er det rundt 1700 kr, får ingenting extra utstyr med. Får 1 tlf 64 GB til 11000 kr og 64 GB fylles på 1-2-3. ??????????????????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg