Harald Brombach (digi.no) Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Kan enkelt utnyttes dersom systemet er installert.Knapt noe antivirus-verktøy kan oppdage skadevare som kjøres i Linux-systemet til Windows 10 Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 chechkpoint (som kun er til winblows hvis jeg tipper riktig) velger å kalle det Bashware ? Det er jo utvilsomt ødeleggende for omdømme til linux,, vil jeg si. Er det bare fordi ingen tilsynelatende eier linux at di trakkasere linux sånn? SAKSØK DI THORVALDS ! .. ? Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 NYHET NYHET , Linux Thorvald har nå oppdaget at hvis du bruker wine til og emulere windows og emulerer et nytt filsystem der inne igjen, og noe sånn som vi bare unnlater pent og si mer detaljert, får du tilgang til alle system kallene uten at antivirus program kan hindre det. og bare for å vise vi er noen arrogante \ salgsretta løgnere av noen rakkere så sier vi at vårt linux system er så godt som sikkert men "så helt umulig er det nok ikke å få til dette." og , den nye faren og sikkerhets trusselen kaller vi bare for WINWARE ! BE WARE THE WINWARE ! AVOID WINDOWS COMPLETELY IF YOU CAN ! 1 Lenke til kommentar
ThomasRy Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 chechkpoint (som kun er til winblows hvis jeg tipper riktig) velger å kalle det Bashware ? Det er jo utvilsomt ødeleggende for omdømme til linux,, vil jeg si. Er det bare fordi ingen tilsynelatende eier linux at di trakkasere linux sånn? SAKSØK DI THORVALDS ! .. ? Check Point er en av de største leverandørene innenfor VPN/brannmur/nettverk i verden og er baseres ikke på Windows OS på sine enheter, men beskytter de gjerne:) Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 chechkpoint (som kun er til winblows hvis jeg tipper riktig) velger å kalle det Bashware ? Det er jo utvilsomt ødeleggende for omdømme til linux,, vil jeg si. Er det bare fordi ingen tilsynelatende eier linux at di trakkasere linux sånn? SAKSØK DI THORVALDS ! .. ? Check Point er en av de største leverandørene innenfor VPN/brannmur/nettverk i verden og er baseres ikke på Windows OS på sine enheter, men beskytter de gjerne:) Har du NOENGANG hørt om en linux maskin med checkpoint's software ? Poenget er at di GJERNE, som du sier, heller mot micro$nuffers. Mer enn jeg liker. Et firma som skal produsere sikkerhet bør ikke basere seg på closed source software. Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Har du NOENGANG hørt om en linux maskin med checkpoint's software ? Selvsagt. Kanskje du bør sjekke litt før du åpner kjeftesmella? Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Har du NOENGANG hørt om en linux maskin med checkpoint's software ? Selvsagt. Kanskje du bør sjekke litt før du åpner kjeftesmella? Gjorde det, bare ikke så nøye. Ook. Det finnes. Poenget er fortsatt at di ser ut som, lukter som, oppfører seg som, micro$nuff folk. di lener\heller mot di i di fleste avgjørelser. Lenke til kommentar
Switch(config)# Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Har du NOENGANG hørt om en linux maskin med checkpoint's software ? Selvsagt. Kanskje du bør sjekke litt før du åpner kjeftesmella? Gjorde det, bare ikke så nøye. Ook. Det finnes.Poenget er fortsatt at di ser ut som, lukter som, oppfører seg som, micro$nuff folk. di lener\heller mot di i di fleste avgjørelser. di? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå