Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Destiny 2 forandrer seg stort etter man har nådd nivå 20.ANMELDELSE: Destiny 2 Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 artig. Det er end game jeg lurer på om jeg vil like. Jeg vil i utgangspunktet ha et mmo skytespill. Lurer på om det er mulig å skippe HELE historiedelen. Jeg vet ikke om jeg orker å levle opp til nivå 20 i single player boring as fuck gameplay. Jeg fordrar ikke single player skytespill, det er rett og slett ALLTID elendig historiefortelling med sånt gameplay. Jeg vil "raide" med tilfeldige folk. Jeg har stor tro på at det blir gøy. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 var vel ish som forventet. Blir nok å prøve på pc men trur ikke det blir høstens storspill for min del. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 For mye likheter? Det er en oppfølger. Skal du snakke om likheter i spill så må du dra fram likheter i andre i spill som som fks Uncharted 1 til 4. Det skal være slik, det er en oppfølger som sagt og ikke et helt nytt type spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Skulle bare vist for et tortur det er å ikke kunne spille selv om jeg har PS4Pro i vente på PC versjonen neste mnd.... 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 For mye likheter? Det er en oppfølger. Skal du snakke om likheter i spill så må du dra fram likheter i andre i spill som som fks Uncharted 1 til 4. Det skal være slik, det er en oppfølger som sagt og ikke et helt nytt type spill. Det er forskjell på likheter og utvikling, er vel det som menes, at det er for lite utvikling her til å legitimere at de gir ut en oppfølger istedet for å bygge videre på originalen. Skulle ikke Destiny 1 ha støtte i minst 10 år elns? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Til tross for alt det nye føles Destiny 2 fortsatt ut som en potensiell utvidelse til det første spillet grunnet de svært mange likhetene. Ja det var akkurat det som var mening også. Som jeg skrev tidligere, så er det akkurat derfor Bungie valgte å ikke produsere mer DLC til det førsteDestiny. Dem kunne like godt kaldt det Destiny 1.5...noe dem også var tidlig ute med å informere om. Valget ble derfor å starte helt på nytt, men ta med seg det meste som var bra fra 1'ern over i ny "drakt" og fremdeles beholde feeling over det gamle. Det ville også gi dem mye mer spillerom i forhold til hvilken retning dem ønsker å dra spillet i fremtiden. Virker litt som anmelder, anmelder spillet på helt annet grunnlag. Så en 7/10 score virker sikkert riktig, i den betraktning anmelders kunnskap som ligger bak hele Destiny konseptet og hvordan/hvorfor det ble Destiny 2 og ikke flere DLC's i første spillet. Litt forbauset at ikke gjøres mer research, for alt nevnt over ligger på nettet fra Bungie. Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 For mange likheter hva med "if it ain't broke – don't fix it" ideen? Når noe funker i Destiny da tar du ikke ut alt det og hiver inn noe nytt i Destiny 2. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 with that logic. If it ain`t broke - why make a new game?" savy? Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 artig. Det er end game jeg lurer på om jeg vil like. Jeg vil i utgangspunktet ha et mmo skytespill. Lurer på om det er mulig å skippe HELE historiedelen. Jeg vet ikke om jeg orker å levle opp til nivå 20 i single player boring as fuck gameplay. Jeg fordrar ikke single player skytespill, det er rett og slett ALLTID elendig historiefortelling med sånt gameplay. Jeg vil "raide" med tilfeldige folk. Jeg har stor tro på at det blir gøy. Du må spille hele historien Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 For mye likheter? Det er en oppfølger. Skal du snakke om likheter i spill så må du dra fram likheter i andre i spill som som fks Uncharted 1 til 4. Det skal være slik, det er en oppfølger som sagt og ikke et helt nytt type spill.Det er forskjell på likheter og utvikling, er vel det som menes, at det er for lite utvikling her til å legitimere at de gir ut en oppfølger istedet for å bygge videre på originalen. Skulle ikke Destiny 1 ha støtte i minst 10 år elns? Destinyuniverset har 10 års lifespan. Ergo, vi får Destiny 3 og 4 også heldigvis Lenke til kommentar
JakobLangedal Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Hadde du spilt Raidet før du anmeldte spillet? Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Auda, blir mer og mer fristende å dobbeldippe her xD Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Passet greit med "relansering/ destiny1.5" uansett om det er likt 1'ern eller ikke.. nå får faktisk vi på PC spille det. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 (endret) For mye likheter? Det er en oppfølger. Skal du snakke om likheter i spill så må du dra fram likheter i andre i spill som som fks Uncharted 1 til 4. Det skal være slik, det er en oppfølger som sagt og ikke et helt nytt type spill. Det er forskjell på likheter og utvikling, er vel det som menes, at det er for lite utvikling her til å legitimere at de gir ut en oppfølger istedet for å bygge videre på originalen. Skulle ikke Destiny 1 ha støtte i minst 10 år elns? I fare for at noen andre har svart; nei, Destiny som varemerke skal etter planen vare i ti år, Destiny 1 skulle vare til Destiny 2. Endret 15. september 2017 av unik42 Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 artig. Det er end game jeg lurer på om jeg vil like. Jeg vil i utgangspunktet ha et mmo skytespill. Lurer på om det er mulig å skippe HELE historiedelen. Jeg vet ikke om jeg orker å levle opp til nivå 20 i single player boring as fuck gameplay. Jeg fordrar ikke single player skytespill, det er rett og slett ALLTID elendig historiefortelling med sånt gameplay. Jeg vil "raide" med tilfeldige folk. Jeg har stor tro på at det blir gøy. Story moden kan du vel i stor grad spille med andre også. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Passet greit med "relansering/ destiny1.5" uansett om det er likt 1'ern eller ikke.. nå får faktisk vi på PC spille det. Med tanke på at man ikke kan spille sammen på kryss av plattformer, hvorfor ville en PC spiller velge dette over alternativa vi har på PC? Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Passet greit med "relansering/ destiny1.5" uansett om det er likt 1'ern eller ikke.. nå får faktisk vi på PC spille det. Med tanke på at man ikke kan spille sammen på kryss av plattformer, hvorfor ville en PC spiller velge dette over alternativa vi har på PC? hvilke alternativ? Hadde det vært noe så ville det helt klart slått an slik som Destiny.. Lenke til kommentar
KrisKasa99 Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Haha, nok en 7/10 fra det eneste av 69 nettsteder som ikke ga The Last of Us Remastered en positiv anmeldelse. Forsåvidt enkel måte å få folk til å oppdage den ubrukelige nettsiden deres 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 hvilke alternativ? Hadde det vært noe så ville det helt klart slått an slik som Destiny.. For å nevne de to som flest kjenner til, Warframe og Borderlands. Begge to på nivå med destiny når det kommer til "salgstall". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå