Zemeckis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei Jeg hadde el-bygg timer på skolen idag og da så jeg at det lå en åpnet pc tower der med innmat,så med en gang at det var en Amd k6(socket 7) cpu i hovedkortet,men jeg merket fort at HK`et var et med intel-chipsett.Hvordan er det mulig,Intel lager vel ikke chipsett til sin kunkurrent Amd vel?Noen som vet noe om det? Sørsiden på HK`et jeg så,var mekken til den man kan se på dette HK`et: http://www.hardware.no/tester/hovedkort/ab...south_large.jpg Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 AMD brukte Intel's Socket 7 til sine K6'er (den socketen Intel brukte til de orginale "Pentium'ene"). Først med K7 introduserte AMD sin egen socket og sitt eget chipsett. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 AMD brukte Intel's Socket 7 til sine K6'er (den socketen Intel brukte til de orginale "Pentium'ene"). Først med K7 introduserte AMD sin egen socket og sitt eget chipsett. Okey da så,visste ikke det jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå