akelbo Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Det storslåtte eventyret har fått dato på Nintendo Switch.I november kan du ta med deg Skyrim på farten Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Drøy pris for et 6 år gammelt spill, men skjønner at Skyrim i håndholdt modus frister. Hadde jeg hatt Switch hadde nok det vært vanskelig å la være å kjøpe det, spesielt med tanke på at spillbiblioteket er såpass lite enda.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Hva er så bra med å ha det på swtich, greit nok du kan ta det med, men blir jævlig slitsomt å dra med seg et tastatur over alt, Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Hva er så bra med å ha det på swtich, greit nok du kan ta det med, men blir jævlig slitsomt å dra med seg et tastatur over alt, Man trenger vel strengt talt ikke tastatur for å spille Skyrim Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Hva er så bra med å ha det på swtich, greit nok du kan ta det med, men blir jævlig slitsomt å dra med seg et tastatur over alt, Man trenger vel strengt talt ikke tastatur for å spille Skyrim Rollespill (selv ekstremt utvanna rollespill som Skyrim) skal spilles med tastatur. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Neste er vell Skyrim på iPhone Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Haters! Gleder meg til å spille det på dass, jeg. Har ikke spilt Skyrim siden det kom på Xbox 360. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå