Gå til innhold

Innlegg lagres ikke.


Anbefalte innlegg

Siste oppdatering på forum (eller chrome?) har ført til at ingen innlegg jeg skriver lagres på første forsøk (når jeg svarer på andre poster).
Må hele tiden redigere innlegget og skrive det på nytt hvis jeg ikke har husket og kopiere det til utklippstavlen først. 
Er det flere som opplever dette? 

Endret av per parker
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-NIoHlfL

Hvilken maskin og nettleser bruker du? Har du testet andre nettlesere?

 

Høres ut som et lokalt problem på din PC. Hadde dette vært et problem med selve forumet burde mange flere ha rapportert om det samme.

Lenke til kommentar

Nesten hver gang jeg skriver et innlegg for tiden, forsvinner teksten og alt innholdet, slik at innlegget er helt tomt når det postes. Det begynner å bli ganske irriterende. Som regel fikses det hvis jeg trykker på rediger innlegg, skriver det på nytt, og poster på nytt. 

 

Jeg har slått sammen tråden din med en tidligere tråd. 

 

Jeg klarer ikke reprodusere noen feil her. Bruker dere spesielle nettleser-tillegg, som adblock, anonym surfing el.? Kunne dere i så fall prøvd å slå disse helt av i nettleseren? 

 

Si også fra akkurat hvilke nettlesere dere har prøvd, hvilke som har problemet og om det evt. fortoner seg annerledes i enkelte nettlesere.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke reprodusere noen feil her. Bruker dere spesielle nettleser-tillegg, som adblock, anonym surfing el.? Kunne dere i så fall prøvd å slå disse helt av i nettleseren?

Det er vist samme på chrome hos meg, usikker på informasjonkapsler kan være problemet?

Eller det er satt 5 minutter inaktivitet så blir man logget ut? Kan det være tilfelle? Noen ganger blir innlegg lagret andre ganger ikke. Bruker selv noscript i firefox.

Men vet ikke det er årsaken.For siden gir ingen feilmelding\popups på det eller man blir logget ut slik i nettbanken.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Det er vist samme på chrome hos meg, usikker på informasjonkapsler kan være problemet?

Eller det er satt 5 minutter inaktivitet så blir man logget ut? Kan det være tilfelle? Noen ganger blir innlegg lagret andre ganger ikke. Bruker selv noscript i firefox.

Men vet ikke det er årsaken.For siden gir ingen feilmelding\popups på det eller man blir logget ut slik i nettbanken.

 

Kan du prøve å deaktivere nettlesertillegg, slik som Thor.? 

 

Merk: utifra min testing ser det også ut som det kun skjer ved første forsøk på å poste i løpet av en side og at rikt tekstverktøy må være aktivert. 

 

Vennligst se om det samme skjer med alle nettlesertillegg av og se om du klarer identifisere det tillegget som skaper problemer evt. 

 

 

Jeg klarer ikke å finne ut hva det er Poper Blocker (i Thor. sitt tilfelle) gjør som forårsaker at det ikke går gjennom. Jeg må nesten bare be dere deaktivere problematiske nettlesertillegg for Diskusjon.no. Da jeg ikke klarer intuitivt å finne ut hvilke endringer som må gjøres for at Poper Blocker (og evt. andre tillegg) ikke skal ødelegge for posting av innlegg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...