Gå til innhold

Er det mulig

lodott

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Det er ****** ikke rart jenter får spiseforstyrrelser og et vrengt kroppsbilde når det finnes mennesker som deg der ute.  :thumbdown:

Hæ? Forklar? Hva galt skrev jeg nå?

Mente ikke deg, bare skjønner ikke denne nye qoutinga helt..Beklager, mente selveste Joachim.

Som en tilleggsting synes jeg det at du "aksepterer" slik tortur, viser at du synes det er greit at jenter ødelegger seg selv - for det er jo selvsagt opp til henne. Ingenting DU kan gjøre for å endre hennes mening, hva..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
Ikke direkte stygge nei, fett har ikke nødvendigvis noe å si.

Ikke direkte stygge?? :no:

Regner med, siden du sier dette, at du er utrolig perfekt selv, hva?

Sikkert.... :roll:

Lenke til kommentar

Er det ikke merkelig at det blir bråk i alle trådene der JoachimR er med?

Forresten, ble ikke du bannlyst fra forumet på livstid?

Uansett, skjønnhetsidealet et egentlig helt jævlig! Damene er altfor tynne og hele pakken. Enig med det HalTan sier jeg :yes:

*se opp til HalTan*

Endret av PT
Lenke til kommentar

Skjønnhetsidealet er jentenes eget ansvar ( altså kvinneverdenen - ikke nødvendigvis de som føler seg presset)

Jenter er utrolig flinke til å kommentere hverandres utseende og snakke bak ryggen på hverandre.

Når jenter pynter seg til fest er det ikke for oss gutta, for de vet vi ikke ser forskjell på dem når de kommer hjem med ny frisyre alikevel. Jenter pynter seg for hverandre.

Så er det klart det er en industri som står klar til å tjene penger på usikkerheten.

Vi gutta kjøper ny mobil eller fet kjerre - damene fikser på seg sjøl.

Lenke til kommentar

For å støtte JoachimR:

Det er klart at jenter (og gutter for den saks skyld) skal få velge selv hva, og om, de skal operere seg, selv om de ikke lider av noen direkte sykdom. Jeg kommer aldri til å legge meg opp i dette egentlig, om ikke da noen nære venninner skule finne på noe slikt

Om det er stygt eller ikke er det verken jeg eller HalTan, eller JoachimR som skal bestemme. For min del synes jeg at litt silikon kan hjelpe f. eks., men det skal så lite til før det renner over til det heslige og unødvendige.

Ang. det med tåkapping, synes jeg det virker helt urimelig. 17.000 pr. tå er jo en del. Da støtter jeg forslaget som kom i en tidligere post her; hvorfor ikke kjøpe spesialdesignede sko til 10.000 i stedet?

Skjønnhetsidealet her i verden har også blitt helt feil (min mening!). Jenter er radmagre og full av make-up og dritt og lort. Reklame-jenter har ikke vært naturlige siden 70-80-tallet, og det sier litt om hvor verden har gått til i dag. Takke meg til søte jenter, med ordentlig rompe, og skikkelige pene lår :thumbup: .

--Takk for meg

Endret av tadcomp
Lenke til kommentar
Jenter er utrolig flinke til å kommentere hverandres utseende og snakke bak ryggen på hverandre.

Når jenter pynter seg til fest er det ikke for oss gutta, for de vet vi ikke ser forskjell på dem når de kommer hjem med ny frisyre alikevel. Jenter pynter seg for hverandre.

Jeg tviler sterkt på at jentene BARE pynter seg for hverandre...

Det som jeg synes er rart med mange jenter er at de kan ta seg så utrolig nær av ting. Om man spøker f.eks om en hvilken som helst del av utseendet til en jente, pleier jenten(det blir spøkt om) å ta seg skikkelig nær av dette.

Da jeg gikk på ungdomsskolen var det en gutt som sa til en (helt normal, ikke overvektig) jente: "Du er feit!". Dette var trolig grunnen til at jenten endte opp med spiseforstyrrelser. Noe sånt hadde vel neppe skjedd med en gutt?

Endret av lodott
Lenke til kommentar
Da jeg gikk på ungdomsskolen var det en gutt som sa til en (helt normal, ikke overvektig) jente: "Du er feit!". Dette endte opp med at jenten fikk spiseforstyrrelser. Noe sånt hadde vel neppe skjedd med en gutt?

Gutter tar innpå jentene på statistikken.

For gutta går vel problemet kanskje mer på boling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...