Gå til innhold

Er det mulig

lodott

Anbefalte innlegg

det er HELT SYKT!!!

hvorfor gjøre noe så dyrt og ødeleggende mot seg selv "bare for å virke mer tiltrekkende"

seriøst, det vil heller ha den motsatte effekten på meg.

hvis det i det hele tatt har en effekt..

klarer fortsatt å forundre meg over hvordan og hvorfor kvinner har så små føtter naturlig, de er jo skapt for å bære bar, og blir jo da veldig tunge. (sett med en biologs øyne.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Jeg synes faktisk jeg har for små føtter, jeg, men ville aldri operert for å få dem større. Det finnes helt klart grenser, men ufattelig hvor lite som må til før noen tråkker over grensene med lukkede øyne. :no:

Endret av Candyfloss
Lenke til kommentar
Er det pent med pailabber synes dere?

Har ingenting imot slanke unge pene jenter med fine og store pupper jeg. Det jeg reagerer på er når jentene er radmagre, kler seg som barbiedukker, bruker silikon for å få enorme pupper og "frivillig" betaler 20.000 spenn for å få mishandla tærne. Ikke ser det pent ut og det kan umulig være spesielt sundt og ikke behagelig heller.

Etter mitt skjønn så gjør ikke jentene dette fordi dem har lyst, men fordi dem føler at dette er noe de må gjøre for å bli akseptert. Om du spør ei jente så vil de nok normalt si at de gjør det av egen fri vilje, men det er ikke sant. Samfunnet presser dem. For å si det sånn, for 50 år sida så ville jentene se ut som M.Monroe. Finn et bilde av henne, ikke sant ho er "feit"? Utviklinga går mot mindre og mindre sunne jenter.

Er egentlig ikke så rart at jenter blir påvirket av skjønnhetsidealet når det henger på store reklameboards over hele byen hver jul. Og jente bladene handler ikke om stort annet enn hvordan oppnå idealutseendet.

Nei det er ikke så rart at jentene blir påvirka av skjønnhetsidealet. Det som er rart er hvorfor skjønnhetsidaelet er blitt slikt det. I mitt hode skulle jeg tro at skjønnhetsidealet var slik drømmedama til menn ser ut. Men dette stemmer jo ikke. For vi ønskerr p legge på dem litt mer fett osv. Et godt eksemel vises i artikkelen denne tråden handler om. De jentene det er avbilda der kunne utvilsomt spist litt mere mat.

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Er det pent med pailabber synes dere?

Det er ****** ikke rart jenter får spiseforstyrrelser og et vrengt kroppsbilde når det finnes mennesker som deg der ute. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Mamma elsker spesialdesignete sko. De koster vel omtrent FRA 9,000 kroner. To par, og du er oppe i 17 000, nok til en operasjon.

Er det noe du er stolt av, eller prøvde å skryte av? Mtp at du hadde FRA i caps.

EDIT:

17000 er nok til en tå ja, skal moren din ta en og en tå da? :s

Endret av DiMiles
Lenke til kommentar
Gjest mafister
Ja, men jeg har hele tiden sagt at jenten skal velge selv.

Ehm.. har alt som er skrevet her gått deg hus forbi?

Ja, selvfølgelig får de velge selv,så lenge de velger etter ditt ønske. Sånn det funker, vennen? :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...