Gå til innhold

Er det mulig

lodott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Uavhengig av hvem som utfører 'kappinga', så synes jeg det er noe stort tull. Kan ikke skjønne at folk vil miste kroppsdeler for å få plass i noen sko... :no:

Lenke til kommentar
Den mest vanlige prosedyren er ifølge Levine å gjøre tærne kortere, til den nette sum av rundt 17 000 kroner per tå.

:wow: stiv pris!

Over halvparten av American Orthopaedic Foot & Ankle Society (AOFAS) sine medlemmer har ifølge en spørreundersøkelse behandlet personer for komplikasjoner etter kosmetisk fotkirurgi.

- Dette er en skremmende trend, sier doktor Rock Positano som leder avdelingen for fot- og ankelskader ved Hospital for Special Surgery på Manhattan.

Ifølge Positano møter han et stadig økende antall kvinnlige pasienter som må få hjelp etter å ha foretatt mislykkende kosmetiske inngrep mot føtter og tær.

sykt! ikke noe mer å si om det!

Endret av Raggi
Lenke til kommentar

Men seriøst, noen av oss gutter som faktisk synes det ser fint ut når skoene blir så små at du ser at jenta har formisnka tærne og at ho helt tydelig presser føttene nedi og pines hele kvelden? Topp det hele med at ho ser ut som et sultoffer fra Somalia og du har det som skal være "drømmedama".

Jeg lurer hvem som skaper dette skjønnhetsidealet jeg, for det er tydeligvis ikke folk som meg :\

Endret av Anders Leipsland
Lenke til kommentar
Jeg lurer hvem som skaper dette skjønnhetsidealet jeg, for det er tydeligvis ikke folk som meg :\

Skjønnhetsidealer suger i det store og hele. Hvorfor skal ikke jenter kunne få være som de er? Er egentlig ikke så rart at jenter blir påvirket av skjønnhetsidealet når det henger på store reklameboards over hele byen hver jul. Og jente bladene handler ikke om stort annet enn hvordan oppnå idealutseendet.

Lenke til kommentar
Men seriøst, noen av oss gutter som faktisk synes det ser fint ut når skoene blir så små at du ser at jenta har formisnka tærne og at ho helt tydelig presser føttene nedi og pines hele kvelden? Topp det hele med at ho ser ut som et sultoffer fra Somalia og du har det som skal være "drømmedama".

Word, ikke folk som meg heller...

Lenke til kommentar

men de blir presset .. det er det som er poenget

de blir presset av glans bildet av tynne, blonde bimboer med store bryst og små føtter som alle menn sikler over ..

neida .. gi meg en feit, kvisete, brunett , med flatt bryst og mannsføtter når som heltst ..

hjerne eller ikke .. samme ****** så lenge hu ikke syller seg med noe som er laget for å tette vinduer eller fett fra sin egen ræv i tryne så er hu ok for meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...