Fotoskrulla Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Skybonansa Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Hei, tar meg tid til en kommentar. Dette var et nydelig motiv rett mot åpent hav. Fint lys med nydelige pastellaktige blåfarger, både på himmel og hav. Det blåser tydeligvis i høyden siden du får slike spektakulære skyformasjoner. Er bildet rett ut av kameraet,eller? Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. september 2017 Forfatter Del Skrevet 14. september 2017 Hei, tar meg tid til en kommentar. Dette var et nydelig motiv rett mot åpent hav. Fint lys med nydelige pastellaktige blåfarger, både på himmel og hav. Det blåser tydeligvis i høyden siden du får slike spektakulære skyformasjoner. Er bildet rett ut av kameraet,eller? Mvh.Oddvar Hei Oddvar! Hyggelig at du stoppet innom bildet mitt. Bildet er etterbehandlet litt for å få frem formasjonen best mulig. Jeg håper jeg ikke tok i for mye. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Henger meg på Oddvars gode kommentar, troverdige skyer tross etterbehandling. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. september 2017 Forfatter Del Skrevet 14. september 2017 Henger meg på Oddvars gode kommentar, troverdige skyer tross etterbehandling. Mvh Gunnar Takk skal du ha Gunnar! Det var hyggelig å høre Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Meget speciel skyer ude i det fjerne..flot ser det ud Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. september 2017 Forfatter Del Skrevet 14. september 2017 Meget speciel skyer ude i det fjerne..flot ser det ud Hilsen Suss Takk for det Suss! Det varte bare et øyeblikk, så var det borte igjen. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 N i c e s h o t Mvh Leif Lenke til kommentar
Sigmund Strand Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Flott sky-bilde over Breisundet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Dette var flott Helene. Kunne sikkert vært veldig flott uten det grønne i h side også. Et så flott motiv ville blitt litt strammere uten løvtrærne. Men her det snakk om smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg