Marihønå Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Går dette an, i såfall hvor??? Var inne på chess's "partner", men de hadde kun 2 billigmobiler med rabatt hvis du hadde chess. webshop.gsm.no Hva med you only abbonementet da? Nå er jeg LEI telenor kontant. Blodpriser! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 som du sikkert vet så har de ikke utsalgsplasser. men tele2 sponser mobiler no (= går ei reklame på tv. ( gå inn på tele2.no ) Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 ja, på siba får du subsiderte telefoner med Tele2. jeg skal kjøpe T610 med Tele2 mobil for 1690,- priser på Tele2 Mobil Lenke til kommentar
Marihønå Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Hmm.. ikke så gale.. E700 f.eks koster 2500 på siba med 18 mnd Tele2. Det blir 18 x 50 (mnd. avg) = 900 + Innmelding = 200 + Telefon = 2500 Totalt: 3600 kr Og da har jeg en del billigere sms og ringetid enn telenor, så jeg sparer inn enda mer. Dette tilbudet så ikke så helt feil ut.. Hmm.. Lenke til kommentar
picko Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Gjør som meg, skaff deg et abonnement fra en av billigleverandørene. Og kjøp heller mobilene på QXL. Hakke no å si om de er brukt et par måneder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå