Gå til innhold

telenor, kundeservice og rutiner..


Anbefalte innlegg

Burde vel ikke nevne telenor og kundeservice i samme settning.. men men..

 

Leste hos digi.no at telenor resirkulerer mob. nummer med lystetshastighet (bortimot da..) greit nok, ikke ulovlig det. Men kundebehandling lærer det aldri!

 

Sitat fra digi.no:

 

" Jeg ringer Telenors kundeservice på det nummeret jeg har fått opplyst jeg skal ringe ved eventuelle problemer med mobilabonnementet. På 09000 møter jeg en uhøflig stemme som kan fortelle meg at det min datter har opplevd ikke skal gå an. Jeg ber om å bli satt over til noen i Telenor som har ansvar, men får da til svar at "slike typer som deg" er det ikke særlig mye vits å bruke tid på, hvorpå han slenger på røret, forteller en frustrert Knud Holm til digi.no. "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...