cd32 Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Burde vel ikke nevne telenor og kundeservice i samme settning.. men men.. Leste hos digi.no at telenor resirkulerer mob. nummer med lystetshastighet (bortimot da..) greit nok, ikke ulovlig det. Men kundebehandling lærer det aldri! Sitat fra digi.no: " Jeg ringer Telenors kundeservice på det nummeret jeg har fått opplyst jeg skal ringe ved eventuelle problemer med mobilabonnementet. På 09000 møter jeg en uhøflig stemme som kan fortelle meg at det min datter har opplevd ikke skal gå an. Jeg ber om å bli satt over til noen i Telenor som har ansvar, men får da til svar at "slike typer som deg" er det ikke særlig mye vits å bruke tid på, hvorpå han slenger på røret, forteller en frustrert Knud Holm til digi.no. " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå