HansM-740GL Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Sitter å lurer på hva som er feil, PC'en det gjelder har dette: Fujitsu 10,2GB harddsik 64mb SDram PC100 Intel Celeron 500mhz Socket PGA370 Et hovedkort som jeg ikke aner hva heter. Problemet er at jeg får flimere streker over skjermen når jeg skal starte pc'en, når pc'en jobber mer blir det mer flimere sterker over skjermen. Dette er ganske irriterende. Skjermkortet sitter fast på hovedkortet. Har testet CPU, RAM, harddisk i annen PC. Hva kan være feil? Alle svar mottas med takk! (Litt mongo norsk-skrevet) Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har du testa med en annen skjerm, for å se om feilen ligger i skjermen din? Du kan også prøve med et løst skjermkort, dersom du har en ledig PCI eller AGP slot på hovedkortet, og et skjermkort liggende (eller kan låne et skjermkort). Du bør da inn i BIOS og slå av det innebygde skjermkortet på hovedkortet. Prøv dette først, og la oss få høre hvordan det går! Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Har du testa med en annen skjerm, for å se om feilen ligger i skjermen din? Du kan også prøve med et løst skjermkort, dersom du har en ledig PCI eller AGP slot på hovedkortet, og et skjermkort liggende (eller kan låne et skjermkort). Du bør da inn i BIOS og slå av det innebygde skjermkortet på hovedkortet. Prøv dette først, og la oss få høre hvordan det går! Skjermen er det ikke, den er OK. Har ikke AGP-slot på det aktuelle hovedkortet. Solgte vekk et PCI-skjermkort for 14dager siden. Det skulle jeg hatt tak i nå. jaja. får høre om jeg kan låne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå