kristian6600 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Jeg lurte på om det var mulig å bruke infrarød til overføring av data( nye programmer o.s.v) med Nokia 6600? Eller er det kun bluetooth som virker? Kristian Endret 8. desember 2003 av kristian6600 Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 du kan sette opp PCsuite til å kommunisere med mobilen din via IR. Så svaret er altså JA. velkommen til forumet btw ps, du bør kanskje endre overskriften på din post på forumet, kan hende moderatorene på forumet ikke liker at du har bare STORE BOKSTAVER. Ingen grunn til å SKRIKE vettu Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hva er det med folk og det å bruke spesiell software alltid? Du kan overføre direkte via Windows Utforsker, trenger ingen spesiell software. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hva er det med folk og det å bruke spesiell software alltid? Du kan overføre direkte via Windows Utforsker, trenger ingen spesiell software. Enig! Selv bruker jeg ikke PC-Suite, bare velger send til -> Bluetooth Mye enklere, synes nå jeg... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 jau-- men man kan ikke klage på at pc-suite ikke er enkelt (= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå