toth Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Så forklar meg da hvorfor tannleger fraråder folk å legge på disse skallfasettene? Anonymous poster hash: 20d9c...3d6 Hvilken tannlege gjør det? Ikke min, hvertfall. Men nå var det som sagt for å dekke permanent blå tann, ikke korreksjon av mellomrom. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. september 2017 Forfatter Del Skrevet 18. september 2017 Så forklar meg da hvorfor tannleger fraråder folk å legge på disse skallfasettene? Anonymous poster hash: 20d9c...3d6 Hvilken tannlege gjør det? Ikke min, hvertfall. Men nå var det som sagt for å dekke permanent blå tann, ikke korreksjon av mellomrom. Kan ikke disse fasettene falle av da? Si du tygger noe? Anonymous poster hash: 20d9c...3d6 Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Har aldri skjedd meg - jeg har dog knekt en når jeg fikk en fallende planke direkte på tanna. Det dekket reiseforsikringen. Lenke til kommentar
coby Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Noen tannleger her?? Endret 5. oktober 2017 av coby Lenke til kommentar
coby Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Noen tannleger her?? Bumper denne. Om det er noen, kontakter jeg deg på dm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå