Katrineamu Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Noen grafiske designere eller andre kreative der ute som vet hvordan man lager meny til restaurant.Evt noen gratis maler man kan bruke. Vet ikke helt hva jeg skal søke på. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Matretter og pris pleier å være vanlig å ha med. Lenke til kommentar
Katrineamu Skrevet 13. september 2017 Forfatter Del Skrevet 13. september 2017 Matretter og pris pleier å være vanlig å ha med. Morsomt. Er ute etter noen som kan designe det for meg. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 (endret) Meny Matrett nummer 1 - 978,- Kjøtt flesk bacon og egg. Passe sterk. Matrett nummer 2 - 879,- Bønner blader salat og kål. Passe mild Trenger ikke være verre enn det. Fancy menyer med masse farger og bilder og kaos er ikke gøy. Ikke gjør mer ut av det enn du trenger. Edit; Er noe rot med formateringen. Beskrivelsen av retten skal selvfølgelig ikke være plassert så langt under. Endret 13. september 2017 av Soseks Lenke til kommentar
Katrineamu Skrevet 13. september 2017 Forfatter Del Skrevet 13. september 2017 Meny Matrett nummer 1 - 978,- Kjøtt flesk bacon og egg. Passe sterk. Matrett nummer 2 - 879,- Bønner blader salat og kål. Passe mild Trenger ikke være verre enn det. Fancy menyer med masse farger og bilder og kaos er ikke gøy. Ikke gjør mer ut av det enn du trenger. Edit; Er noe rot med formateringen. Beskrivelsen av retten skal selvfølgelig ikke være plassert så langt under. Nå spurte jeg ikke om en enkel meny, da kunne jeg laget den selv. Men om det er noen profesjonelle firmaer eller freelance grafisk designere der ute som tok på seg det i oppdrag. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Hvorfor betale for noe du kan gjøre like bra selv? Bruk pengene du sparer på såpe så mattilsynet ikke stenger sjappa. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Dette burde det være mer en nok av, har du prøvd å kontakte ett trykkeri for å høre om de har noen kontakter eller egne designere? Jeg vet min søster tok alt gjennom trykkeriet når hun skulle få hjelp med design til profilering av sitt firma. Eller så har du jo alltids deviantart, søk på menu og kontakt noen som har laget noe du liker og bestill design fra de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå