VincentYa Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 jeg vil kjøpe nytt bra 3d kort.. pris maks 2000.. må klare hl 2 og sånt når det kommer.. plz help me.. har hørt så mye rart Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Radeon 9600 XT korta vil kunne klare HL2 fint når det kommer. Lenke til kommentar
LioN!! Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Radeon 9600XT er et fint kort i den prisklassen! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jepp, Radeon 9600 pro/XT er bra nok. Men om du ikke trenger den ekstra ytelsen riktig ennå. (kun venter på HL2) så kan du like gjerne vente med å kjøpe kortet til HL2 blir tilgjengelig. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Jepp, Radeon 9600 pro/XT er bra nok. Men om du ikke trenger den ekstra ytelsen riktig ennå. (kun venter på HL2) så kan du like gjerne vente med å kjøpe kortet til HL2 blir tilgjengelig. takker for alle svar.. men fr og være ærlig så gav du det beste tipset.. trur jeg skal vente litt til alle korta blir billigere dessuten skal jeg ha et kort som klarer HL2 og cs 2 på full grafikk nivå og oppløsning. vertfall skal den klareden i 1024*768 eller 1200'1024 plz gi meg tips.. skal spare penger så pris blir ikke det største prob .. strekker meg til maks 3000 da trur jeg Lenke til kommentar
Vial Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl <- denne bestilte jeg meg idag. Samt en kjøler. Ligger sånn akkurat under 3000 - og du slipper å kjøpe nytt kort på en gooood stund Sånn sett sparer du penger. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Skal kisen ha et kort som kan kjøre halflife, trenger han ikke kjøpe før hl kommer ut Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Dersom du skal kjøpe skjermkort nå, så vil nok nVidia sitt GeForceFX 5700 Ultra være hakket bedre enn ATI sitt Radeon 9600XT. Jeg anbfaler deg å ta en titt på noen tester, og deretter avgjøre i hvor stor grad det er nødvendig å oppgradere. Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Dersom du skal kjøpe skjermkort nå, så vil nok nVidia sitt GeForceFX 5700 Ultra være hakket bedre enn ATI sitt Radeon 9600XT. Jeg anbfaler deg å ta en titt på noen tester, og deretter avgjøre i hvor stor grad det er nødvendig å oppgradere. Øøøh.... IKKE I HL2 ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå